Twigi Skrevet 16. juni 2003 #21 Skrevet 16. juni 2003 Har barbert pungen en gang. Likte egentlig den glatte følelsen' date=' men hadde ikke trodd at hårene skulle gro tilbake så fort! Allerede etter en dag hadde jeg skjeggstubber på bjellene og det klødde egentlig ganske mye, så jeg veit ikke om det er noe jeg gidder å gjenta.. Tips mottas med takk :blunke:[/quote'] Voks, kanskje :o :o
Dragsund Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #22 Skrevet 17. juni 2003 Fortsett barberingen. Virkelig. Og veiviser, jada. Kjæresten tar alt der nede og under armene, men er superhårete ellers. Festlig! Spøk til side: En barbert jente trenger en barbert gutt. Ellers oppstår problemer, som for eksempel skrubbsår. Ja faktisk. Eller kanskje det er meg som har sær sex... :oops:
Gjest Achmed Skrevet 18. juni 2003 #23 Skrevet 18. juni 2003 Det klødde som bare ost Er det osten som klør, eller klør osten når den kommer i kontakt med huden? Snakker vi om vanlig gulost, smøreost, eller noe midt imellom (f.eks moden brie)? Fascinerende uttrykk... Men så var det barbering, da... Barbering har følgende fordeler: 1: Følelsen er helt konge :enig_animasjon: 2: Du kan sitte å humre for deg selv når kameratene sitter og snakker om hvor ekkelt det er. Og du vet at de er for feige til å prøve, og ikke aner hvor digg det er. 3: Penis ser større ut. 4: Damene slipper hår mellom tenna 5: Enklere å rengjøre om du «skvetter» Men det er jo klart det har noen bakdeler også: 1: Utslett. (Sånne kvisetinger som klør og er røde.) 2: Kjønnsdrift-luktene blir vanligvis skilt ut og hengende i kjønnshårene når man blir opphisset. Barberer man stasen, ja da fordamper det. 3: Det er sterkt vanedannende. Når det begynner å klø, er det uansett mer fristende å ta det på nytt enn å leve med kløingen i en uke. 4: Klam balle. For meg personlig lar jeg fordelene overstyre bakdelene. Men hva er det her tullet med å ha en stripe igjen? Synes bare det ser corny ut, jeg.
*Lillian* Skrevet 18. juni 2003 #24 Skrevet 18. juni 2003 Krattskog er turn-off, men om man bare skal stusse eller være helt glatt kommer an på det som kommer til syne... Noen kler det, andre ikke...... Akkurat som hår på hodet..... Hadde aldri kunne sett for meg sambo med langt hår, for eksempel, mens jeg kunne aldri sett for meg noen andre jeg kjenner med kort hår... Gjør det dere føler dere mest vel med! Men nå er jo ikke jeg gutt, så jeg skulle kanskje ikke ha blandet meg inn i tråden i det hele tatt.... Lillian
Gjest Achmed Skrevet 18. juni 2003 #25 Skrevet 18. juni 2003 Men nå er jo ikke jeg gutt' date=' så jeg skulle kanskje ikke ha blandet meg inn i tråden i det hele tatt....
werewolf Skrevet 19. juni 2003 #26 Skrevet 19. juni 2003 Jeg tar alt, dette etter ønske fra kjæresten min. Har gjort det i tre måneder nå, og er kjemefornøyd med det. Og det beste er jo at hun også liker det. Kommer til å fortsette med det, fordi om det til tider er mye arbeid. Er også spennede å la henne slippe til. Eventuelt bytte på barberinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå