Dragsund Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Lurer på èn ting- er det veldig normalt at gutter barberer segfullstendig nedentil for tiden? Er dere det, og hvor gamle er dere? Selv mener jeg at gutter bør ha litt hår på underlivet. Er han helt babert, så er det turn-off for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg barberte meg for noen dager siden, første gang jeg tok alt sammen. Må si det var annerledes, men kommer nok ikke til å rake alt vekk neste gang, heller bare stusse. Merka det at de kunne bli mer klamt enn vanlig der nede, f.eks når man sitter med pcen.. eller gjør andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har også prøvd å barbere meg. Første gang tok jeg alt, men har i ettertid latt noe være igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZyreX Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Har bare tatt pungen helt, ellers er det bare stussa litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Har barbert pungen en gang. Likte egentlig den glatte følelsen, men hadde ikke trodd at hårene skulle gro tilbake så fort! Allerede etter en dag hadde jeg skjeggstubber på bjellene og det klødde egentlig ganske mye, så jeg veit ikke om det er noe jeg gidder å gjenta.. Tips mottas med takk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juni 2003 #6 Del Skrevet 5. juni 2003 Selv mener jeg at gutter bør ha litt hår på underlivet. Er han helt babert, så er det turn-off for meg... veldig veldig VELDIG enig i at det er fullstendig turn OFF OFF OFF når gutter barberer seg helt. De må gjerne klippe/stusse litt for å "rydde opp", men IKKE ta ALT! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #7 Del Skrevet 5. juni 2003 For å unngå kløe når det vokser ut igjen på balla, så la være å barbere "baksiden". Bare ta den delen av balla som ikke henger inn mot kroppen. Det er vel der hud møter hud at det begynner å klø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vet! Går rundt og klør meg i skrittet hele tiden! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 Bør være igjen litt ja :D (men hår i munnen ER ekkelt :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2003 #10 Del Skrevet 7. juni 2003 fortsett med barberingen gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk Standard Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Stusser og trimmer litt, men lar det være igjen en kort sommersveis. Helt raka er vel ikke så veldig lekkert. NS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2003 #12 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er pent når mannen barberer seg helt, men det er SEXY med litt igjen. Gjerne en sånn sporleder nedover...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Lite hår der nede ja.... Kanskje det er grunnen til at jeg ikke har hat sex på ALT for lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 barbering må til, må ikke være totalt hårløs, men etter at jeg begynte med det i et tidligere forhold sammen med daværende kjæreste, så ble det et must -for meg og partner. Selv er jeg av de ser på barbering/delvis eller alt som en hygienisk og pen sak. Uten at jeg nå ønsker at denne tråden skal eksplodere i irritasjon rundt tema som jeg så en annen gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er pent når mannen barberer seg helt, men det er SEXY med litt igjen. Gjerne en sånn sporleder nedover...... for da slipper man å lete etter det man vanskelig kan se??? *spøker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Fjernet hår nå fast i to år, aldri i hele vide verden om jeg slutter. Det klødde som bare ost og napalm den første tiden, men gud bedre - det VAR verd det. Idag er det nada problema, plages heller med at det egentlig vokser ut igjen. Tar for øvrig under armene også. Og jeg gjør det deise meg ikke for å være sexy eller attraktiv, jeg gjør det pga velvære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. juni 2003 #17 Del Skrevet 16. juni 2003 Nekter høvel... En smule risikabelt spør du meg... Her lar jeg ekstremsport være ekstremsport og kjører safe.... men litt stussing er ikke å forakte.... og vips ble jeg oppmerksom på et vanvittig buskas... på tide å gjøre noe ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 16. juni 2003 #18 Del Skrevet 16. juni 2003 Veiviser fra navelen og ned er SEXY! Men ellers kan det godt være kortklippet og barbert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 30-åringen Skrevet 16. juni 2003 #19 Del Skrevet 16. juni 2003 På oversiden av rota så stuser med hårklipper så det er ca 8-10 mm. Glattbarber alt på under siden av rota, så skaftet og ballen er helt glatt. Ja kløa kommer etter ca 2 dager og varer ca 2-3 dager, men nyttelsen av å bli slikket og sugd på barberte om rådet veier opp for ett par dager med kløe. Har gjort det fast di siste 7-8 årene, og kommer nok til å fortsette med det i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 16. juni 2003 #20 Del Skrevet 16. juni 2003 Fortsett barberingen. Virkelig. Og veiviser, jada. Kjæresten tar alt der nede og under armene, men er superhårete ellers. Festlig! Spøk til side: En barbert jente trenger en barbert gutt. Ellers oppstår problemer, som for eksempel skrubbsår. Ja faktisk. Eller kanskje det er meg som har sær sex... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå