Gå til innhold

Paypal og skifte av navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skiftet navn i forbindelse med giftemål, og har paypal-konto. Har prøvd å få skifte navnet mitt der, men jeg får kun til å skifte adresse...

Har også fått nytt bankkort.. kan man endre navn der man registrerer bankkortet? Jeg må jo endre bankkort der. Føler meg ofte så usikker på slike sider som bare står på engelsk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må sende en henvendelse til PayPal slik at de kan gjøre det.

https://www.paypal.com/row/wf/f=ap_namechg

Ah, ok. Jeg ser den linken ikke fungerer med mindre man er innlogget. Men hvis du logger inn på PP, og søker etter "name change" i search feltet, så kommer du til en side med info+link til et kontaktskjema.

Vi prøver med en ny link

Skrevet

Jeg har ikke vært inne der og sjekket nå, men da jeg skulle bytte navn for et par-tre år siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta kopi av nye bankkortet mitt og sende til dem - fakse var greit.

Jeg løste problemet ved å bare opprette en ny konto, jeg.

Skrevet
Jeg har ikke vært inne der og sjekket nå, men da jeg skulle bytte navn for et par-tre år siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta kopi av nye bankkortet mitt og sende til dem - fakse var greit.

Jeg løste problemet ved å bare opprette en ny konto, jeg.

Takk for tipset, det hørtes faktisk MYE enklere ut, da jeg ikke bare har byttet etternavn, men også fjernet et av de to fornavnene mine.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...