Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg mener jeg husker å ha lest dette et sted, men jeg husker ikke hvor. Jeg har en tilgodelapp fra Gina Tricot, og den ble utstedt i januar i fjor. Det står ingen utløpsdato på, kan jeg da regne med at den er gyldig en stund til?
Sekretæren Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har jobbet i butikk, og vi opererte med tre år. Det var noe vi måtte, fikk jeg forklart, men jeg spurte ikke sjefen min hvor det stod skrevet, jeg fortsatte bare å gjøre jobben min
kaprifolen Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi tok inn en tilgodelapp fra 2004 her om dagen, selv om våre egentlig utløper etter ett år.. Og idag tok jeg inn en fra 2006... Står det ikke dato, har du ingen tidsforpliktelse å forholde deg til..
Sekretæren Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vi tok inn en tilgodelapp fra 2004 her om dagen, selv om våre egentlig utløper etter ett år.. Og idag tok jeg inn en fra 2006... Står det ikke dato, har du ingen tidsforpliktelse å forholde deg til.. Står det ikke dato, må du forholde deg til tre år. Det står i forbrukerloven. Med andre ord, det er tidsforpliktelse. http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...23957957.51#til
kaprifolen Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Står det ikke dato, må du forholde deg til tre år. Det står i forbrukerloven. Med andre ord, det er tidsforpliktelse. http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...23957957.51#til Okey, my bad! Men synes uansett at dette i tilfelle er dårlig service av aktuelle sted, da kan de like greit sette på en dato, enn å bruke en regel kunden ikke nødvendigvis kjenner til... Men hvor stor er sjansen for at man i det hele tatt fortsatt har tilgodelappen, langt mindre husker at man har den, eller klarer å tyde den etter tre år? Hehe!
Søtpotita Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Gjeld reglar for tilgodelapp på gåvekort også? Eg fekk gåvekort hjå Oasis, og det var ugyldig etter 6 månadar og det sto ikkje på gåvekortet eingong. Når eg fant noko eg ville ha så fekk eg ikkje brukt gåvekortet fordi det var gått eit halvt år. Dårleg! Det stod ikkje på kortet Uansett så burde eit gåvekort/tilgodelapp vare iallfall 3 år om ikkje uendeleg sidan ein faktisk har betalt for noko og vara ein betalar for bør ikkje gå ut på dato!
Mischa Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 ^ huff da, det syns jeg er elendig service! Gavekort som utløper etter 6 måneder??? Gavekort har som regel lenger varighet enn tilgodelapper (hvertfall de stedene jeg har jobbet) Teite Oasis... og de har forresten ELENDIG kvalitet på klærne de selger!
Søtpotita Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 ^ huff da, det syns jeg er elendig service! Gavekort som utløper etter 6 måneder??? Gavekort har som regel lenger varighet enn tilgodelapper (hvertfall de stedene jeg har jobbet) Teite Oasis... og de har forresten ELENDIG kvalitet på klærne de selger! Hei Mischa Ja, eg vart skikkeleg skuffa over servicen! Spesielt når dei som sto i kassen var skikkeleg sure og sa at det var mi skuld at eg kom for seint. Hadde det stått på kortet at det gjekk ut så fort, så hadde eg forstått det, men det gjorde jo ikkje det! Dei stjal faktisk gåva mi Likar ikkje Oasis
Pasha Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 tilgodelapper er gyldige i 3år hvis det ikke står noe annet. Men mange butikker har bare 6-12mnd på dem. men da skal det være skrevet på. Gavekort skal være gyldige i 1 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå