Lille84 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 kan noen hjelpe meg å finne ut sånn ca. frokost: 2 grovbrød med litt smør, ene med speil egg andre med ost. lunsj : Luna med kylling på shell. middag: butter chicken, indisk, halvt nan brød, 2 spiseskjeer ris holdt jeg meg til og kylling og litt saus.
Kitty_katt Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Last ned Mat på data programmet. Der kan du regne ut all maten din selv og se all næringsverdien i det. Bare søk på google.
Gjest Gjest_Toni_* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 kan noen hjelpe meg å finne ut sånn ca. frokost: 2 grovbrød med litt smør, ene med speil egg andre med ost. lunsj : Luna med kylling på shell. middag: butter chicken, indisk, halvt nan brød, 2 spiseskjeer ris holdt jeg meg til og kylling og litt saus. Hei! På Slimdog.com finner du næringsverdier på de fleste produkter og du kan regne ut hva du har spist med kalometeret. Mangler du noen produkter er det bare å legge inn disse slik at vi andre kan få nytte av de Jeg legger også inn aktiviteter for å se hva jeg forbrenner på en dag :gjeiper: Toni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå