Kamelia83 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg kjøpte det pressede pudderet hos en hudpleier. Jeg syns fargen passet veldig bra, natural dark. Men jeg er ikke helt fornøyd med hvordan det dekker. Og prøver jeg å ta på mer klumper det seg. I tillegg til at jeg syns det ser litt tørt ut på huden min. Vil det løse pudderet være bedre? Jeg spurte hudpleieren om ikke det løse pudderet var bedre for litt tørr hud, men det var visst ingen forskjell. Mener jeg har lest her at det løse egner seg bedre? Og dekker det mer? Men hvilken farge bør jeg bestille? Er ikke det løse pudderet litt mørkere, så kanskje jeg må ha natural medium?
Gjest Deception Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Det er stor fargeforskjell på løst og presset; det løse er for meg gulere og mørkere. Jeg har Honey Light i det pressede, og det er veldig fint, men i det løse har jeg Natural Medium. Det løse er mer kremete, og bedre for tørr hud, men dekker til gjengjeld også mer.
Kamelia83 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Det er stor fargeforskjell på løst og presset; det løse er for meg gulere og mørkere. Jeg har Honey Light i det pressede, og det er veldig fint, men i det løse har jeg Natural Medium. Det løse er mer kremete, og bedre for tørr hud, men dekker til gjengjeld også mer. Akkurat et som dekker mer jeg er ute etter. Usikker på hvilken farge jeg bør velge da, natural dark i presset er akkurat som det bør være. Jeg kan ikke ha mørkere. Tips? Andre som har erfaring med disse fargene?
Nienna83 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeh brukte også natural dark i presset form, men har nå gått over til løst pga mer dekkevne og sitter lenger. Bruker naural medium i den løse varianten. Kan du ikke prøve fargen hvor du kjøpte den pressede varianten?
Kamelia83 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Jeh brukte også natural dark i presset form, men har nå gått over til løst pga mer dekkevne og sitter lenger. Bruker naural medium i den løse varianten. Kan du ikke prøve fargen hvor du kjøpte den pressede varianten? Jo, jeg kan jo det. Men jeg klarer aldri å prøve uten å kjøpe, om fargen passer. Syns det er frekt og flaut. Og siden jeg vil bestille på nett, tenkte jeg kunne spørre andre her :O) Er det stor fargeforskjell på presset natural dark, og løst natural medium?
Opal Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hmm, jeg bruker natural medium i det pressete og har lyst å prøve løst. Nå ble jeg jammen usikker på om jeg bør bestille en nyanse lysere i det løse. Hudpleieren her bruker natural medium på meg, men jeg syns nesten den er litt for mørk. Har forresten kjøpt prøver på e-bay, og det koster ikke mye
Gjest Deception Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Fargene mørkner i tillegg når de kommer på huden, så det kan være lurt å gå en nyanse lysere i den løse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå