lillede Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hei .. Skal ha hatt el 26.8...tok en test i dag 6.9..den var desverre negativ..hadde tenkt å ta den på søndag,for da er det bare to dager til jeg ska ha mensen.Vet jeg tok den litt tidlig,men klarte ikke dy meg..men hva tror dere at sannsynligheten kan være for at jeg er gravid likevel???... hilsen meg.
flickan Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hehe.. Folk må slutte å være så utålmodige. Om du er gravid, er sjansen liten for at testen gir utslag så tidlig. Har du evt andre symptomer? Om du har hatt sex rundt EL er sjansen ca 25% for at du er gravid dersom alt er normalt med begge.Om du er det, vil jo tiden vise. Vent med å ta neste test til mensen skulle kommet da. Lykke til.
lillede Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Hehe.. Folk må slutte å være så utålmodige. Om du er gravid, er sjansen liten for at testen gir utslag så tidlig. Har du evt andre symptomer? Om du har hatt sex rundt EL er sjansen ca 25% for at du er gravid dersom alt er normalt med begge.Om du er det, vil jo tiden vise. Vent med å ta neste test til mensen skulle kommet da. Lykke til. Ja er veldig utålmodig,men det står på testen at man kan teste litt tidligere..jeg og mannen er friske,har også barn fra før.men INGEN symtomer på at jeg er gravid..jeg kjenner etter heele tiden..lurer på hva sjangsen er for at jeg kan være gravid likevel..skal som sakt ha mensen på tirsdag..(hvis jeg har vanlig syklus,da) Er fortvilet..
NemoLinn Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ja er veldig utålmodig,men det står på testen at man kan teste litt tidligere..jeg og mannen er friske,har også barn fra før.men INGEN symtomer på at jeg er gravid..jeg kjenner etter heele tiden..lurer på hva sjangsen er for at jeg kan være gravid likevel..skal som sakt ha mensen på tirsdag..(hvis jeg har vanlig syklus,da) Er fortvilet.. Jeg testet 2 dager før forventet mens, og den ga positivt utslag den!
Millie_82 Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg testet positivt 4 dager før IKM, men hvor tidlig en test slår ut er veldig individuelt bl.a. pga. forskjeller i hcg-produksjon.
Anamelona Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg gikk på syklusregulerende medisiner da jeg ble gravid! Etter 2 UL-undersøkelser for å stadfeste lengde på graviditeten kom begge frem til at EL var 6 juni. TR 1: 18 mai (fremkalt blødning - egentlig TR-dato: 27 mai) TR 2: 14 juni (fremkalt blødning men kom aldri, så jeg tok en test. Positiv 15 juni - egentlig TR-dato ble 20 juni) Så man kan godt si jeg testet positivt 6 dager før IKM, ca.. Bare 9 dager etter EL. Det er derfor veldig individuelt, siden andre ikke tester positivt før etter IKM osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå