Kamelia83 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg pleier å bestille mascara på SN, Dior diorshow pleier å koste ca 156 kr. Nå koster den 182 Kr?? Ser prisen på andre mascaraer også har steget. Hvorfor? Da er det plutselig ikke så billig lenger der.
Ida* Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Det er vel fordi dollarkursen har gått opp..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hadde ikke tatt sjansen på å handle hos Strawberrynet uansett. Hørt mye negativt om dem.
Kamelia83 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Det er vel fordi dollarkursen har gått opp.. Men den har jo ikke gått noe særlig opp.
Kamelia83 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Hadde ikke tatt sjansen på å handle hos Strawberrynet uansett. Hørt mye negativt om dem. Jeg har handlet på Sn maaaange ganger, så det går nok fint.
Parfumfreek Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Men den har jo ikke gått noe særlig opp. Jeg trodde heller ikke det utgjorde så mye, men det blir visst litt. Det som for en stund siden kostet kr 200,- , kommer nå på kr 225,-
hufsa! Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Heia jeg har bes der ett par ganger og fått igjen for porto osv men så fant jeg ut av ebay og der er det halve prisen av SN.Dere vil jo spar ennå mere eller kan kjøpe enda mere hehe.Bare ett tips..
Bestemor Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Hadde ikke tatt sjansen på å handle hos Strawberrynet uansett. Hørt mye negativt om dem. Forklar. Har handlet over 40 ganger hos Strawberrynet. Har vært superfornøyd hver gang
Nemesis Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Jeg har handlet der mange ganger, men den ene gangen jeg handlet maskara så fikk jeg en helt inntørket maskara. Etter dette har jeg ikke kjøpt maskara derfra igjen. Men ellers har jeg vært fornøyd
Nausicaä Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Off topic. Men må bare nevne at da jeg var på post-i-butikk i dag (for å hente en pakke fra SN) var det en haug med SN pakker der, telte sikkert ti stykker (liten PiB) Alle med koselig lilla bånd. Uansett hva folk sier, er SN mer polulært enn både Ellos og Netthandelen.
Bomullstrusa Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Hadde ikke tatt sjansen på å handle hos Strawberrynet uansett. Hørt mye negativt om dem. Jeg vil også vite hva negativt du har hørt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå