Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg går på noen medisiner som nærmest kjemisk renser kroppen min for sexlyst. Medisinene er viktige, og uten de ville livskvaliteten min vært svært begrenset. Samboeren min har full forståelse for problemet, og presser seg heller aldri på meg fordi han vet hvordan jeg har det. Likevel har jeg så dårlig samvittighet at det river meg i stykker. Jeg har kanskje lyst på sex én gang annenhver måned, og da må vi på en måte skynde oss så jeg ikke mister lysten midt i akten. Jeg kunne naturligvis tilfredsstilt han, men er altfor sjenert. En blowjob er helt utenkelig for meg. Han har aldri uttrykt frustrasjon over mangel på sex. Vi klemmer, koser og kysser akkurat som før. Han er kort sagt en gentlemann uten like. Men ofte blir klemmer (spesielt i senga) en blandet opplevelse for meg fordi det minner meg på at vi ikke har hatt sex på lenge. Jeg vet jeg ikke har noe å ha dårlig samvittighet for noe, men det plager meg intenst likevel. Sukk!
Gjest puff Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 hva med å prøve å ha sex likevel???
Nabodama Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Eller utfordre grensene dine ved å tilfredsstille ham? Trenger ikke være blowjob, det kan jo komme etterhvert. Men han blir sikkert veldig glad om du prøver å gjøre noe for ham, istedet for å la være helt.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Kan det være han rett og slett er fornøyd med hvor mye sex dere har? Vi kan fort ha sex en gang i måneden, eller skjeldnere, og det er stort sett pga at han ikke er intressert og jeg heller ikke gidder sånn egentlig.
CeeCee Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 (endret) Ville tatt til meg rådene til Puff og Nabodama.... Man er kanskje ikke kåt i utgangspunktet, men med litt teasing, og synet av en tent mann kan kansje få deg til å kjenne noe? Endret 7. september 2008 av CeeCee
Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Det er ikke å "bare ha sex likevel". Det er jo litt av problemet, jeg tenner ikke på noe som helst. Han kan ligge ved siden av meg, tent som bare det, og vi kysser og har det kjempefint, men jeg får aldri lyst, blir aldri tent. Og jeg gidder ikke tvinge meg selv til å ha sex. Jeg skal ha lyst selv også. Ellers lurer jeg både han og meg selv.
Nabodama Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Det er ikke å "bare ha sex likevel". Det er jo litt av problemet, jeg tenner ikke på noe som helst. Han kan ligge ved siden av meg, tent som bare det, og vi kysser og har det kjempefint, men jeg får aldri lyst, blir aldri tent. Og jeg gidder ikke tvinge meg selv til å ha sex. Jeg skal ha lyst selv også. Ellers lurer jeg både han og meg selv. På sikt vil det nok gjøre noe med ham at han ligger der og er tent men ikke får respons i det hele tatt. Det å bli avvist ofte/hele tiden fører til tap av selvtillit og selvfølelse, og etterhvert også til tap av gode følelser for deg. Derfor vil det bedre situasjonen for ham hvis du i de situasjonene heller kan kose med ham, runke han eller noe i stedet for å avvise. For du avviser når det aldri blir noe på ham når han ligger der og er tent som bare det. Du vil ikke ha noe sexliv akkurat nå, men forventer du da at han heller ikke skal ha det?
CeeCee Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 (endret) Høres ut som en skikkelig klemme... Har dere vudert å snakke med en sexterapeut? Edit: Sexolog, heter det vel.... Endret 7. september 2008 av CeeCee
Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Høres ut som en skikkelig klemme... Har dere vudert å snakke med en sexterapeut? Edit: Sexolog, heter det vel.... Har ikke det nei.. Når jeg ikke tar de medisinene tenner jeg jo på han som bare det, men medisinene endrer kjemien i hjernen min (antidepressiva), og da hjelper det liksom ikke hvor mye man enn slapper av eller tenker sexy eller hva som helst. Hjernen er rett og slett ikke med meg. Tror strengt tatt ikke jeg trenger en sexolog for å fortelle meg hvorfor ting ikke funker. Det er ren kjemi som er årsaken. Men ellers takk for tipset
Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 På sikt vil det nok gjøre noe med ham at han ligger der og er tent men ikke får respons i det hele tatt. Det å bli avvist ofte/hele tiden fører til tap av selvtillit og selvfølelse, og etterhvert også til tap av gode følelser for deg. Derfor vil det bedre situasjonen for ham hvis du i de situasjonene heller kan kose med ham, runke han eller noe i stedet for å avvise. For du avviser når det aldri blir noe på ham når han ligger der og er tent som bare det. Du vil ikke ha noe sexliv akkurat nå, men forventer du da at han heller ikke skal ha det? Det er ikke det at jeg avviser han, for han tar aldri initiativet heller. For han vet at jeg sliter sånn med dette. Og nei, jeg forventer ikke at han ikke skal ha et sexliv, det er det som gjør det hele så vanskelig. Han vil forresten ikke runkes fordi det tar så lang tid at han selv blir lei. Vi har prøvd. Hadde jeg turt å gjøre noe annet så hadde det nok ikke vært noe problem
Nabodama Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Det er ikke det at jeg avviser han, for han tar aldri initiativet heller. For han vet at jeg sliter sånn med dette. Og nei, jeg forventer ikke at han ikke skal ha et sexliv, det er det som gjør det hele så vanskelig. Han vil forresten ikke runkes fordi det tar så lang tid at han selv blir lei. Vi har prøvd. Hadde jeg turt å gjøre noe annet så hadde det nok ikke vært noe problem Da må jeg råde deg til å utfordre egne grenser litt for å tørre å gjøre mer. Det kommer da godt med senere også det.
Gjest yokohama Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Nå har ikke jeg noe peiling på medisinene du går på.. Men finnes det kanskje andre typer eller merker antidepressiva som kanskje ikke gir denne bivirkningen? Det høres forresten ut som du har en flott kjæreste som ikke presser og maser:)
DaYdReAm Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 (endret) " Vi kan fort ha sex en gang i måneden, eller skjeldnere, og det er stort sett pga at han ikke er intressert og jeg heller ikke gidder sånn egentlig." wæh... lekt med tanken om å prøve å sprite opp sexlivet? for meg skjer det aldri at sex blir noe jeg "egentlig ikke gidder å ha"! værste jeg har lest på lenge. hva med å kjøpe noen sextips bøker? sex er jo det beste som finnes, hvis det gjøres rett TS: hadde en veninne som gjorde det slutt med typen etter 6.5 år. årsaken var at de hadde levd kun som venner i flere år. hun går også på antidepresiva, og sa at de hadde sex en gang i mnd eller skjeldnere. hun hadde så å si nada sexlyst. men da hun ble singel hadde fikk hun noe på gang med en annen fyr, og vips, hun hadde sexlyst selv om hun ikke hadde sluttet på medisinen. her er tydligvis grunnen at hun ikke tente på x- en fordi hun kun så på ham som en venn. men typen din kan tydligvis ikke gjøre noe for at du skal få tenning. jeg vil foreslå sexterapi. sexologer er veldig dyktige, kansje dere finner en løsning. kansje dere får bedre kommunikasjon, og du får vite hvordan han egentlig føler. for selv om han er veldig forståelsesfull, sliter det nok på han samme hvor glad han er i deg. du sier du tenner på mannen din veldig uten bruk av antidepresiva, og at du har null tenning med medisinbruk. ja det er kjemisk. men sexologer har erfaringer fra andre med samme problem, jeg ville iallefall prøvd dette før jeg forkastet hele sexlivet mitt som jeg vet ligger der inne, bak medisinene. klem Endret 11. september 2008 av DaYdReAm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå