Cupcake Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Har et par bukser som jeg liker utrolig godt, bortsett fra en liten ting... lommene kommer liksom ut av seg selv, og det ser ut som om de er halvveis på vei ut av buksa; de synes litt øverst i "lommeåpningen" hvis dere skjønner hva jeg mener... Noe jeg kan gjøre med det? Er ikke så gøy å stikke hendene i lommene hele tiden for å få dem på plass igjen... :-?
mowgli Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Sy dem igjen? Og klipp av lommene på innsiden? Hvis du ikker av avhengige av lommene da
Litago Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Høres ut som buksene (eller lommene :D ) er litt gale i passformen. De må nok syes igjen ja.
Padmee Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Du trenger ikke sy sammen lommene hvis du har behov for de. Det er jo alltid kjekt med lommer. Det du kan gjøre hvis du vil ha lommene er at du setter et par sting i de på innsiden av buksen. Du syr de altså fast til buksebeinet, hvis du skjønner. Men du må være forsiktig slik at du ikke syr igjen og stenger hele lommen. Bare et par sting helt i nederste kant holder lommen på plass, og den krabber ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå