Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg har vært singel i syv måneder og har på denne tiden klart å stable livet mitt veldig godt på beina igjen. Jeg har klart å gå videre, har startet å treffe andre og er mer lykkelig enn på lenge. MEN den siste uken har min kjære eks startet å dukke opp i drømmene mine. Og jeg blir så frustrert. Vi har vokst fra hverandre og er på to forskjellige stadier i livet, og snakker for sikkerhetsskyld heller ikke med hverandre så det er i grunn ikke mer å hente der. Jeg bør kanskje tilføye at jeg er 22 og at dette er min første store kjærlighet. Vi var sammen i nesten tre år. Noen som har noen gode forklaringer, eller som opplever det samme og river seg like mye i håret av det som meg? Det er så ille at når man har sluttet å tenke på han på dagtid, at han da skal hjemsøke drømmene mine på natta. yess...
Serenity88 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Skjer her også av og til. Ikke alltid ekser, men gutter jeg har hatt et ekstra godt øye til, eller vært litt på dealern med I begynnelsen ble jeg fryktelig irritert, jeg var jo ferdig med dem? Er jo i et supert forhold! Nå har jeg egentlig bare innfunnet meg, jeg drømmer så mye rart. Tror egentlig jeg nesten hver eneste natt husker noe fra hva jeg har drømt. Jeg drømmer om jenter også på samme måte Noen ganger kan det være ganske så seksuelt, men jeg skjønner når jeg våkner at det ikke er dem jeg drømt om, men meg selv hvis du skjønner? Den følelsen du får med en gang du våkner er som regel det drømmen prøver å "fortelle" deg. Dette her skjer ikke ofte hos meg, men det har pågått over lang tid. Kanskje du er heldigere enn meg og at det gir seg snart. Ikke tenk og stress så mye over det! Take it easy, og bare la drømmene dine få være i fred, er jo der vi slapper av
Jade Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Dere har vært sammen lenge. Det er ikke lett å bare viske dem ut av tankene, selv om du på et vis har gjort det i våken tilstand. Ikke ta det som et tegn på at du ikke har kommet over han. Tror heller at det er bare minnene som henger igjen. Det går nok over etterhvert. Vi drømmer alle drømmer som ikke betyr noe, eller har sammenheng med virkeligheten
Gjest puff Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 har det også slik. men er med en mann jeg har hatt ett lengre forhold med .... han hjemsøker meg :S men, jeg har VALGT å gå videre og å tenke på andre menn fordi jeg vet dette aldri kommer til å bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå