Gå til innhold

Skal i bryllup straks

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heeei:)

Jeg skal titte i et bryllup i dag..

MEN; kaster man noe på brudeparet for tiden?

HVIS JA: HVA ??

Mener å ha lest at ris er farlig for fuglene..magen sveller...

Endret av heeggee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles til gode å oppleve at det kastes noe på brudeparet, og jeg har vært i noen bryllup hittil. Men om det blir gjort er det ofte arrangert av noen nærmt brudeparet, for da må det nok kostes opp igjen (kan du tenke deg at kirkene ikke ønsker at folk skal måtte gå rundt å tråkke i rester fra forrige bryllup? :ler: ).

Så ikke tenk på det, skal noe kastes merker du det fort når du har kommet ut av kirken! ;)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Jeg har heller ikke vært i noe bryllup der man har kastet noe...men leste i en tråd her at de delte ut pakker med såpebobler til gjestene, og det hørtes jo artig ut.

Skrevet (endret)

stein? :fnise:

Vanligvis får du utdelt det du kaster på brudeparet, av en eller annen utenfor kirken, aldri opplevd å måtte ta med eget.. :)

Endret av prinsesseBea
Gjest Kjøpte brudekjolen i går i Ålbor
Skrevet
Jeg har heller ikke vært i noe bryllup der man har kastet noe...men leste i en tråd her at de delte ut pakker med såpebobler til gjestene, og det hørtes jo artig ut.

Kjempeartig med såpebobler... - helt til en av de treffer kjolen og lager flekk... :regn:

Skrevet

Syns det er veldig fint å kaste roseblader på brudeparet, jeg:) :rødme:

Skrevet
Kjempeartig med såpebobler... - helt til en av de treffer kjolen og lager flekk... :regn:

Nei nei, det er ikke vanlige bobler. Det er spesial bobler som blir solgt i f.eks brudebutikker i usa (sikkert her og) som er ment til å treffe klær o.s.v.

Skrevet
Syns det er veldig fint å kaste roseblader på brudeparet, jeg:) :rødme:

Det var det det var her... brudepikene og svennene og forloverene hadde roseblader de kastet på brudeparet.. ;)

Skrevet

Vi delte ut små poser med hjerteformet ris som er ufarlig for fuglene. Det var veldig fint ;.D

Kjøpte på Ebay.

Skrevet

jeg har opplevd at det har blitt kastet både konfetti, ris og roseblader.

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Heisann

Stemmer det du sier at ris kan være farlig for fuglene. Det blir ofte brukt (iallfall der vi har vært) slik "puffet ris" som man finner i frokostblandingshyllene. Det kastet de på oss, og vi har kastet det på flere brudepar i ettertid, og det funker like bra som vanlig ris, pluss at fuglene ikke blir syke av dem :)

Heeei:)

Jeg skal titte i et bryllup i dag..

MEN; kaster man noe på brudeparet for tiden?

HVIS JA: HVA ??

Mener å ha lest at ris er farlig for fuglene..magen sveller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...