Gjest Gl@mB@be Skrevet 6. september 2008 #1 Del Skrevet 6. september 2008 jakke ..og ville dere evt valgt grå eller svart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. september 2008 #2 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg syns den ser fin og tøff ut på bildet, men har hørt om flere som har bestilt den og at den blir veldig posete og rar i fasongen i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 6. september 2008 #3 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, er det jeg er litt redd for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 6. september 2008 #4 Del Skrevet 6. september 2008 Leste du anmeldelser? Høres ut at dette er en jakke for litt høye, kurvete jenter ut i fra det som bli skrevet der... Synes det ser faktisk fin ut men hadde heller ventet på H&M sin versjon jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 6. september 2008 #5 Del Skrevet 6. september 2008 Fin, men tror det skal litt til å bære den fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 6. september 2008 #6 Del Skrevet 6. september 2008 Leste du anmeldelser? Høres ut at dette er en jakke for litt høye, kurvete jenter ut i fra det som bli skrevet der... Synes det ser faktisk fin ut men hadde heller ventet på H&M sin versjon jeg... Tror du H&M kommer med en versjon av denne? Nå har jeg faktisk høyden på min side, er 171 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 6. september 2008 #7 Del Skrevet 6. september 2008 Ville valgt den mørkeste. Fin jakke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. september 2008 #8 Del Skrevet 6. september 2008 Den såg god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 6. september 2008 #9 Del Skrevet 6. september 2008 Fin på bildet, men er sikkert vanskelig å få den til å sitte pent.. Jeg ser ut som en ballong med ben i sånne jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 6. september 2008 #10 Del Skrevet 6. september 2008 Gina tricot har hatt en lik en. Den var veldig stilig! Men som sagt ble litt posete når man hadde på feil størrelse. Men synes den Ellos jakken er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. september 2008 #11 Del Skrevet 6. september 2008 Vero Moda har forresten en lignende i sort.. Den ble altfor lang til meg men jeg er 167 cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå