Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Forhold med avstand er vanskelig.....savner kjæresten. Lurer en del på når vi kan ses neste gang, og spør jo naturligvis om det. Jeg har bestemt meg for at det skal være opp til kjæresten min. Noen gang ser hun litt oppgitt ut når jeg spør, og datoen blir stadig forflyttet. Skulle tro det bare var hyggelig, men er det kanskje litt tidlig å begynne å spørre om den slags? Har gått tre uker.......hilsen litt ensom
Jade Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 (endret) Kan det hende at du bare tror at hun ser oppgitt ut? Kanskje hun er oppgitt fordi hun var nødt til å utsette datoen? Jeg vil tro at hun også savner deg, og at hun ville treft deg snarest hvis det har gått 3 uker siden sist (selv om det kanskje ikke er mulig pga skole/jobb?). Jeg ville spurt nå. 3 uker er jo lenge siden! Husker når jeg og sambo hadde avstandsforhold (skole først, og så pga militæret). Vi hadde gjerne ikke sjangs til å se hverandre før om en mnd, men plutselig kunne han ringe og si at han hadde fått anledning til å komme førstkommende helg. Det var jo bare helt topp! Endret 5. september 2008 av Jade
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ja, man skulle tro det. Virker bare ikke sånn. Er visst så mye å gjøre der borte. Siden jeg ikke får noe konkret svar føler jeg at det bare blir mas fra min side. Tre uker er ganske lenge...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå