Livets datter Skrevet 11. august 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 11. august 2004 Shania Twain-avatarer: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brumm (ikke innlogget) Skrevet 12. august 2004 #82 Del Skrevet 12. august 2004 Tusen takk, Livets Datter :-) Nå skal jeg fråtse i avatarer! Brumm, ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. august 2004 #83 Del Skrevet 12. august 2004 Å! Der var det en Tusenfryd også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brumm (ikke innlogget) Skrevet 12. august 2004 #84 Del Skrevet 12. august 2004 Hmmmm... Finner ikke bilde av ei dame i gul bikini der jeg.... Det er for meg Tusenfryd!! Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. august 2004 #85 Del Skrevet 12. august 2004 Takk takk, da fant jeg meg en avertar også, som jeg håper ingen har fra før. (Kan ikke huske å ha sett den, men skrik gjerne ut hvis :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2004 #86 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg ser ikke noe bilde jeg, bare et kryss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. august 2004 #87 Del Skrevet 12. august 2004 Ikke nå lenger vel :-) Jeg hadde klart å krysse av for "slett avertar" skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2004 #88 Del Skrevet 12. august 2004 Nei, nå er det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 12. august 2004 #89 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som vet om en fin avatar med litt sjampis på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2004 #90 Del Skrevet 12. august 2004 Hm... Skal se om jeg kan finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 12. august 2004 #91 Del Skrevet 12. august 2004 Takk takk! Hvor finner man sånne forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. november 2004 #92 Del Skrevet 18. november 2004 Tar opp denne tråden igjen, jeg... Håper jeg også kan få bittelitte granne hjelp... Jeg så at du, Livets Datter, hadde en med en liten rød djevel på - jeg har lett rundt for å finne en sånn djevel-sak som er litt søt, noe i likhet med den djevelen du hadde... men jeg finner ikke de riktige... Vær så snill... har du en side med slike.. djevler og draker og sånn - litt søte, skal bruke de som påstrykning på T-skjorte til sønnen min... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. november 2004 #93 Del Skrevet 24. november 2004 Har du ingen jule aventar? Jeg vil gjerne bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. november 2004 #94 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg fant mange juleavatarer på denne siden: http://www.angelfire.com/in/IMBreeze1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. november 2004 #95 Del Skrevet 28. november 2004 Hvor finner jeg juleavatar som er i bevegelse? Og hvordan klarer jeg å få det i riktig størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #96 Del Skrevet 18. august 2005 Henter denne frem igjen jeg siden det var så mange flotte avatarer her. Men: Vet noen hvor jeg kan finne en passende avatar for nicket mitt. Jane Porter altså Tarzan's kone Ville gjerne hatt et bilde av henne. Tusen takk for hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 19. august 2005 #97 Del Skrevet 19. august 2005 Så sant du vil krympa bileta sjølv (enkelt å gjera i IrfanView så kan du kanskje finna noko her: http://www.angelfire.com/ri2/moviejungle/janes3.html (eller på dei andre sidene der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. april 2006 #98 Del Skrevet 6. april 2006 Kult! Her var det masse gøy jo!! Fant meg endelig en ny avatar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå