Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter for tiden!! Er nettopp kommet tilbake til min idealvekt etter en fødsel, og nå er jeg blitt KJEDELIG i klesveien! Er det noen av dere som kan tipse meg? Hva er det HOTTESTE på klesfronten for tiden - hva MÅ jeg bare ha for å takle sommeren? (joda - vet at boksesko er et must, men de er bare så stygge...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clamdiggers og helsetrøyer. Klær i cerise og grønt eller hvitt og turkis.

Skrevet

Cecilie, hvilken farge er cerise? Hva er clamdiggers?

Skrevet
Cecilie' date=' hvilken farge er cerise? Hva er clamdiggers?[/quote']

Naa er ikke jeg Cecilie da, men tillater meg og svare for det. Cerise er en slags rosa farge og clamdiggers er bukser som slutter under kneet. (om jeg ikke tar helt feil!)

:lol:

Skrevet

Følger visst ikke helt med jeg. Takker for svar, Vinga og Lana.

Clamdiggers er de vide? Snurpes de i enden? Hva er forskjellen fra piratbukser?

Skrevet

Clamdiggers er de vide? Snurpes de i enden? Hva er forskjellen fra piratbukser?

Tror begrepet clamdiggers kan brukes paa baade saanne bukser som snurpes og de som ikke snurpes.(Det er vel de som snurpes som er mest in i aar, skal man tro paa mote bladene) Pirat bukser er vel litt mer "pynta" kanskje?

Her i landet kalles pirat bukser baade clamdiggers og pedal pushers, bare saann for og gjoere forvirringen komplett!

:wink:

Skrevet

Cerise er den fargen som jentene på den nye Venusreklamen har på toppene sine.

I vanlige kjedebutikker er det for det meste snøring nede på buksene i år. Selv jobber jeg på H&M og vi har kun en type piratbukser inne, men utallige varianter av vide bukser med snøring. Både i lin og i mer sporty utgave.

Skrevet

Takk for informasjon, Cecilie.

(Ikke meningen å kuppe tråden din, Philipa)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...