Gjest Like_Dr`s Skrevet 5. september 2008 #1 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er sykepleierstudent, og lurer på hva du syns er typisk ved "sånne som meg"? OG hva syns du som medisinstudent om sykepleierstudenter? Venter spent nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmm... Skrevet 6. september 2008 #2 Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke studert sammen med sykepleiere og har egentlig ikke dannet meg noe spesielt bilde av dem. Må tenke litt..... Her er hva jeg tror: - studiet er veldig kvinnedominert - de få hannkjønn som studerer der er svært populære av sine kvinnelige medstudenter - stor aldersforskjell, fra de som kommer rett fra skolebenken til de som er godt voksne og som ønsker å omskolere seg eller videreutdanne seg. - ulike type studenter; de som studerer ut fra at de virkelig er interessert i faget og nærmest føler det som et kall og de som går der fordi de ikke fant på noe annet - utseende på de kvinnelige studentene varierer veldig, alt fra den blonde, slanke og vakre til de grå mus med tykke briller eller kraftige og slagferdige Olga - utad handler studiet om pleie og omsorg, men innad, studente imellom, er det mye baksnakking - sykepleiestudentene er svært populære hos typiske mannsdominert studier og de blir ofte invitert med på sosiale turer og samlinger - ser for meg at de spiller mye på sex og rumpehumor når de skal underholde på arrangement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #3 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg er sykepleierstudent, og lurer på hva du syns er typisk ved "sånne som meg"? OG hva syns du som medisinstudent om sykepleierstudenter? Venter spent nå ... Når man entrer en kantine hvor det er mange sykepleierstudenter, føles det ikke som om man er blant akademikere, for å si det sånn. Ikke ta det ille opp, men det er mitt inntrykk. Jeg mener det er en viss forskjell mellom sykepleiere og leger som typer, og da også, naturlig nok, i de respektive studentgruppene. stud.med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå