Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva dere tenker om det å bli innvolvert med en 3 barns mamma.

lurer på om det er håp for meg ...

er 25 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurer på hva dere tenker om det å bli innvolvert med en 3 barns mamma.

lurer på om det er håp for meg ...

er 25 år...

Hei me,

Tror ikke du skal bekymre deg over det. Når du treffer han som er rett for deg og vis versa,, så er ikke det noe hindring at du har barn.

Bare vent skal du se,, jeg hadde ikke tvilt hvis jeg hadde fallt for jenta :-)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Gutt her, skal da vel ikke være noe problem det. kommr jo helt an på gutten, men jeg kan ikke se for meg at jeg i alle fall kunne hatt noen problemer med det:) liker barn!

Skrevet

En kamerat av meg, på 26, gifter seg til våren med en trebarnsmor på 29. Så javisst er det håp :)

Gjest *nurket*
Skrevet

Selvsagt er det håp :) Er selv trebarnsmor, og skal nå bygge hus med min kjære som også har tre barn. Så snart er vi en familie på 8 :)

Noen skygger banen når de hører at man har tre barn selvsagt. Men når man møter en som er rett så er ikke barna noen hindring.

Skrevet

Om kvinnen hadde 3 barn med forskjellige fedre ville jeg vel vegret. Organisatorisk helvete. Men det finnes alltid menn som er desperate nok til å prøve.

Gjest *nurket*
Skrevet
Om kvinnen hadde 3 barn med forskjellige fedre ville jeg vel vegret. Organisatorisk helvete. Men det finnes alltid menn som er desperate nok til å prøve.

Hvorfor er det nødvendigvis et organisatorisk helvete. Hvis alle tre fedrene har helgesamvær, så er hun helt sikkert lur nok å har lagt det til rette slik at de har pappa-helg samme helg. Altså kommer fedrene og henter barna på fredag, og leverer de søndag evt barnehagen på mandag. Hvordan blir dette et organisatorisk helvete. Er jo ikke noe verre enn om man har samme far til barna.

Er jo mye mer logistikk i bilde den perioden man har barna. Ene skal hit på trening, andre skal dit. Og da er det jo fullstendig irrelevant hvor mange fedre det er snakk om.

Skjønner jo at du er en av de som syns det er uaktuelt å innlede et forhold til ei med flere barn. Men de som gjør det er ikke desperate av den grunn :)

Skrevet
Hvorfor er det nødvendigvis et organisatorisk helvete. Hvis alle tre fedrene har helgesamvær, så er hun helt sikkert lur nok å har lagt det til rette slik at de har pappa-helg samme helg. Altså kommer fedrene og henter barna på fredag, og leverer de søndag evt barnehagen på mandag. Hvordan blir dette et organisatorisk helvete. Er jo ikke noe verre enn om man har samme far til barna.

Er jo mye mer logistikk i bilde den perioden man har barna. Ene skal hit på trening, andre skal dit. Og da er det jo fullstendig irrelevant hvor mange fedre det er snakk om.

Skjønner jo at du er en av de som syns det er uaktuelt å innlede et forhold til ei med flere barn. Men de som gjør det er ikke desperate av den grunn :)

Hvorfor? Det er ofte vanskelig nok å koordinere med en eks. Er ikke alle som er på de beste termer etter et samlivsbrudd hvor barn er involvert. Ut i fra egne erfaringer er det ikke barna i seg selv som er problemet, det er de voksne. Vi er alle forskjellige og som sagt det finnes seff menn som hadde orket dette også en stund. Tenker for min egen del at å satse på en kvinne som allerede hadde satt barn til verden med 3 forskjellige og tydeligvis ikke lykkes egentlig har brukt opp sin sjanser. Jeg ville derfor skygget bane.

Gjest *nurket*
Skrevet
Hvorfor? Det er ofte vanskelig nok å koordinere med en eks. Er ikke alle som er på de beste termer etter et samlivsbrudd hvor barn er involvert. Ut i fra egne erfaringer er det ikke barna i seg selv som er problemet, det er de voksne. Vi er alle forskjellige og som sagt det finnes seff menn som hadde orket dette også en stund. Tenker for min egen del at å satse på en kvinne som allerede hadde satt barn til verden med 3 forskjellige og tydeligvis ikke lykkes egentlig har brukt opp sin sjanser. Jeg ville derfor skygget bane.

Skjønner. Jeg tenkte litt mer sånn best case scenario. Men de fleste kvinner med tre barn. Har som regel barna med en far (noen to fedre). Men selvsagt finnes det de som har de med tre forskjellige. Hever jo litt på bryne selv hvis jeg hører at man har barn med tre forskjellige fedre eller fler... Og ville nok selv styrt unna en mann som hadde barn med tre forskjellige. Men det er mer pga han, enn at han har flere barn. At han har hatt flere seriøse forhold som har gått på dunken er mer "skremmende"...

Heldigvis et ikke tema for meg og min kjære. Vi har riktignok seks barn tilsammen, men har kun en far/mor og forholde oss til på hver kant.

Skrevet

Tenker i samme linje når det gjelder menn som har barn.

Ville vel forsåvidt aldri blitt sammen med noen som har barn, enten med 1 dame eller med flere - for barna sin skyld. Jeg har ikke planer om å passe på noen andre kvinner sine barn og være prisgitt deres oppdragelsesplan (eller mangel på en). Barna hadde merket dette og verken de eller mannen ville ønsket den situasjonen.

Det er noe annet om barna er voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...