Gå til innhold

Væskeopphopning/smerter i kroppen - hjelp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå tror jeg snart jeg blir smårar!12Jeg har vondt i kroppen....det presser fra innsiden men smertene er vanskelig å forklare. Mener selv at det er væske... for noen dager er det ikke der... disse velsignede dagene er jeg ca 3 kg lettere.12Er det noen som har et godt råd.... SOM VIRKER FORT!12Har tenkt litt på et middel jeg har hørt om som heter Venastat... men hvor fort merker man bedring?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Kanskje du burde gå til legen? I hvert fall hvis du ikke vet hva årsaken til problemet er. Ellers vil jeg råde deg til å unngå salt. I tillegg bør du drikke mye vann. Dersom kroppen får for lite vann, holder det på det den har.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg drikker 1 til 1,5 liter vann hver dag og bruker ikke mye salt i hverdagen. 12Har forsøkt å gå gjennom det meste av inntaket uten å finne noe som kan være årsaken til problemet.12Synes kanskje det er et teit problem å komme til legen med... det er jo så mange andre som har konkete farlige sykdommer som trenger hans tid. Hadde håpet at jeg kunne få råd med noe alternativt (ikke legemiddel) 12Etterhvert som tiden går synes jeg at problemet blir værre og værre. Og hverdagen blir vanskelig. Likevell er det ikke noen konkret plass jeg har vondt.... det er over hele kroppen. 12Huff jeg liker ikke å syte.... men det kunne hvert kjekt å høre fra noen med lignende problem.1212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...