Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hei. Jeg vurderer en liten reise med min bedre halvdel i begynnelsen av desember. Det er da snakk om enten Krakow, Warszawa eller Tallinn i 4 dager. Jeg har vært i Krakow tidligere på skoletur, men det er 8 år siden. Jeg har fått med meg f.eks Saltgruvene og Auschwitz. Jeg likte byen veldig godt, utav det jeg opplevde den gang, men jeg har ikke sett alt, så jeg reiser gjerne tilbake for å oppleve enda mer og finne bortgjemte skatter. Ingen av oss har vært i Warszawa eller Tallinn. Det spiller forsåvidt ingen rolle at jeg har vært i Krakow. Vi er åpen for alt. Så.. hvilke byer har du vært i av disse? Hva likte du best? Hvordan er det med juleshopping, eller.. julestemning? Ellers liker vi det opplagte, leke turist, oppleve ting sammen som kjærester, kultur, historie, ta en øl eller tre på pub, god mat, shopping og gjerne noe litt utenfor den vanlige løypen. Min bedre halvdel er også interessert i det militære, friluftsliv og den slags. Noen tips? Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har vært i alle tre byene, og liker Tallinn best. Det er også den eneste av byene jeg har vært i ved juletider. De har et fint lite julemarked på torget. Liker den koselige middelalderstemningen som er i hele gamlebyen.
Gjest care Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Har vært i både Warszawa og talinn, og kan anbefale Talinn. Veldig koselig by.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Tallinn var først på listen, så jeg reiser gjerne dit. Bare skulle ønske at Norwegian la ut billetter snart. Jeg sjekker ofte, men de har ikke gjort det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå