Gå til innhold

Produkttester

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fikk et tips på email fra ei venninne om å melde meg inn på en nettside for å bli produkttester. Såg på listen av produkter, og det var alt fra sjokolade, diverse tekniske duppeditter, kaffe og kremer til barberhøvler. man kan også vinne diverse... Siden så grei nok ut den. lurer på om jeg skal hoppe i det...

Vil bare høre andres erfaringer... Er det tidkrevende? man må jo svare på diverse undersøkelser osv...

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det buzzador?

Isåfall er det bare å melde seg på, ingen baksider der :)

Kan selv velge hvilke tester du vil være med på, og fyller bare ut ett skjema etter noen uker, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det buzzador?

Isåfall er det bare å melde seg på, ingen baksider der :)

Kan selv velge hvilke tester du vil være med på, og fyller bare ut ett skjema etter noen uker, enkelt og greit.

Takk for svar! Nei det er ikke buzzador. Det heter Test and vote... Skal sjekke Buzzador!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på Test and Vote, men har ikke fått noen tilbud om å teste noe enda.. Får bare 10 mailer i uken om at jeg kan tjene poeng ved å svare på undersøkelser.. Og de poengene kan jeg bruke i et lotteri der..

Jeg føler meg lurt, har vært med i omtrent et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er buzzador og det fungerer ganske bra, men det går lang tid mellom hver gang jeg får et produkt. Man får jo gratis varer, men ellers tjener man ikke noe på - gjør man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er buzzador og det fungerer ganske bra, men det går lang tid mellom hver gang jeg får et produkt. Man får jo gratis varer, men ellers tjener man ikke noe på - gjør man?

På test and vote tjener man poeng som man kan bytte i gavekort. Man tjener poeng når man deltar på spørreundersøkelser osv. man kan også vinne pengepremier i diverse trekninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er med på Test and Vote, men har ikke fått noen tilbud om å teste noe enda.. Får bare 10 mailer i uken om at jeg kan tjene poeng ved å svare på undersøkelser.. Og de poengene kan jeg bruke i et lotteri der..

Jeg føler meg lurt, har vært med i omtrent et halvt år.

Høes kjipt ut! Hadde også følt meg lurt da ja... Revurderer sterkt den siden der...

Men kunne godt tenke meg å bli tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært mrd i Test&vote i et år, har ikke fåt testet ut noen ting....

Da var den iallefall uaktuell for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med i Test&Vote i et år omtrent og var med på å teste ut de nye seigmennene. Sure skrikerunger, tror jeg de heter. Dette var helt i begynnelsen av mitt medlemsskap, og etter det har jeg bare fått masse mailer hver dag om å bli medlem i den og den klubben (bokklubben for eksempel) og få poeng for det.

Jeg gidder i hvertfall ikke mer nå... Kanskje den andre siden folk skriver om her er heller er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med i Test&Vote i et år omtrent og var med på å teste ut de nye seigmennene. Sure skrikerunger, tror jeg de heter. Dette var helt i begynnelsen av mitt medlemsskap, og etter det har jeg bare fått masse mailer hver dag om å bli medlem i den og den klubben (bokklubben for eksempel) og få poeng for det.

Jeg gidder i hvertfall ikke mer nå... Kanskje den andre siden folk skriver om her er heller er noe.

Ussjjj... Noe så kjedelig! Jeg tror nok Norge er ganske ny i T&V, og ikke har så mange aktører. På hjemmesiden stod bare Åhlens som norsk aktør. Kanksje derfor? Uansett uaktuell for meg. Jeg blir jo med for å teste ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvis det bare er for å svare på noen spørsmål, for så å få produkter, så vil jeg anbefale Zapera. Det er en norsk-basert sak som jeg har vært medlem hos i over ett år og har gode erfaringer med.

Det fungerer sånn at man tjener opp poeng for hver gang man svarer. Disse poengene kan man velge om man vil veksle inn i lodd som man kan vinne ganske fine premier med (reise, mobiltelefoner osv.). Dette har ikke jeg benyttet meg av, jeg har samlet opp poeng nå i løpet av ett år og har over 4000 poeng. Dette kan jeg veksle inn i ganske fine premier, men jeg har bestemt meg for å vente til jeg har 5000 for da får jeg virkelig noe jeg trenger :gjeiper:

Man blir ikke nedlesset med e-post heller. Jeg mottar kanskje en e-post pr 14. dag. Gå direkte til registreringssiden her: Zapera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...