Gå til innhold

MGP junior

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen favoritter da folkens? Jeg synes The Black Sheep var kuule :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja.. nesten litt flau av dette.. men jeg gav etter. :fnise: Likte The Black sheeps og de to jentene "vi liker å danse".

Endret av LoppeLise
Skrevet

Jeg også :) Godt det ikke er bare jeg som følger med på dette på en fredagskveld :fnise: Jippi! Blacksheep vant! Sangen var jo fengende :)

Skrevet (endret)

Egentlig har jeg en god del motforestillinger mot hele konseptet, men Blacksheep hadde en så utrolig kul låt at jeg bare ble sittende å måpe. Og for en stemme den lille flisa av ei jente har! For ikke å snakke om publikumskontakt og kameratekke! Helt utrolig. Henne blir et noe stort av.

Jeg stemte faktisk - to ganger! :fnise:

Endret av Page
Skrevet

Beste sangen vant! Datteren min og jeg ser mgp jr. hvert år, og jeg blir alltid imponert over kvaliteten på arrangementet.

Skrevet (endret)

Ja den var utrolig kuul faktisk!! Ble fenget av den! Håper den kommer på Youtube!

Edit: Den er faktisk på Youtube.. :)

Endret av mia83
Gjest Peachbud
Skrevet

Fantastisk kul sang!

Tror de har en god sjanse til å vinne den nordiske finalen!

Skrevet

Det var en bra sang, ja. The Battery var også veldig flinke. Vokalisten hadde en veldig flott stemme :)

Det jeg synes var litt dårlig var at de kalte seg for The BlacksheepS. Noen burde jo ha sagt noe til dem..

Gjest Peachbud
Skrevet
Det var en bra sang, ja. The Battery var også veldig flinke. Vokalisten hadde en veldig flott stemme :)

Det jeg synes var litt dårlig var at de kalte seg for The BlacksheepS. Noen burde jo ha sagt noe til dem..

Noen burde ha sagt noe til The BeAtles også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...