Gjest Milli81 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Katten min elsker når jeg lager spennende mat! Særlig alt av kylling, fisk, skinke, krabbe og leverpostei Hva slags menneskemat lager du som gjør at pusi din blir helt vill?
Gjest Nishiki Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Min katt elsker rå fisk, rå kjøttdeig og mais. Da blir den vill i fletta og mjauer som en gal!
Blåklokke Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Alle kattene vi har hatt har elsket reker ! Den jeg har nå er vanligvis en rolig, stille og noe forsiktig katt, men kjenner den rekelukten glemmer den alt annet ! Den er på bordet i et eneste hopp, eventuelle gjester får legger og lår grundig akupunktert og hun mjauer høyere og høyere helt til hun får.
jenta86 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Katten min elsker når jeg lager spennende mat! Særlig alt av kylling, fisk, skinke, krabbe og leverpostei Hva slags menneskemat lager du som gjør at pusi din blir helt vill? Min katt elsker tunfisk i vann.sånn på hermetikk boks uten salt i.er helt gal etter det=) vi spiser det ikke selv, men kjøper det til katten av og til=)
Aurora M. Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Fløte. Men den skal ikke drikkes, den skal piskes til krem må vite! Og siden det er ytterst sjelden jeg baker kake, så blir det ytterst sjelden krem å få.. Har prøvd diverse annen godis, men da ser hun bare dumt på meg og går. Men ellers så eeelsker hun kattematen sin da!
Fortunatus Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Kokt okselever.. eller kokt egenfisket fisk..
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Kokt fisk, da "synger" hun av opphisselse
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Tomatsuppe. Skålen og gryta blir renslikket om jeg ikke skyller det med en gang jeg er ferdig å spise tomatsuppe. Og youghurt elsker hun også. Hun liker også tomat ketchup, potetstappe. En annen katt jeg har hatt elsket rømme.
Ciara Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Kokt fisk. Men det får de veldig, veldig sjelden. I stedet får de våtfôr i blant, og da går de bananas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå