Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett at denne siden har vært mye omtalt her, så tenkte jeg kunne gjøre et forsøk jeg og! Men hvordan skal jeg betale dersom jeg ikke har kredittkort? Er 19, så har ikke anskaffet det enda.

Leste at du kunne betale med sjekk, men det har jeg aldri vært borti heller. Er det ikke noen håp for meg da eller?

Hvordan betaler dere?

-M.H

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg betaler med kredittkort. Du bør vel skaffe deg sjekk eller kredittkort. Du kan jo prøve www.gebyrfri.no. Tror de fleste får et kredittkort med 5000 kr kredittgrense der, men ikke gjør det hvis du ikke klarer å betjene kortet, det straffer seg. Ellers har f.eks Sparebank 1 noe som heter "på egne ben". Såvidt jeg vet får du automatisk et kredittkort hvis du melder deg inn der.

Hvis ikke noe av dette hjelper får du spørre noen som har kredittkort om du kan få bruke det...

Skrevet

Hei!

Jeg skaffet meg kreditt-kort nettopp av den grunn at jeg skal kunne bruke det til nettshopping! :)

Synes bare tanken på sjekk høres "innviklet" ut....

Klem Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

tror du kan bruke vanlig bank-kort også! Visa altså...:)

Hadde min første bestilling for litt siden, supert!! (brukte mastercard)Sparte nok 600 kroner der.. De skrev ned verdien fra noen og tretti pund, til åtte, slik at jeg slapp fortolling..

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...