Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Mannen min og jeg har funnet en nydelig tomt, prisen er satt til 800 000,- Kan vi da se på tomten og eventuelt prute på pris, eller er det da en fastsatt pris?
Gjest Yihaa Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Dette kommer vel helt an på ettersørsel/tilbud, vil jeg tro. Er dette en tomt det er få potensielle kjøpere til vil nok en pruting ha mer for seg enn om tomten ligger i et område der det er lett å få solgt tomtene. Det kommer sikkert litt an på om den blir kjøpt av en privatperson eller et firma, også. Men prisen som er satt er jo sikkert i utgangspunktet en fast pris, men dette finner du vel bare ut av ved å prøve?
Gjest antigartner Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Dette kommer vel helt an på ettersørsel/tilbud, vil jeg tro. Er dette en tomt det er få potensielle kjøpere til vil nok en pruting ha mer for seg enn om tomten ligger i et område der det er lett å få solgt tomtene. Enig. Hvis tomten har ligget ute for salg lenge, uten at den er blitt solgt, bør det absolutt være muligheter for litt prutning.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Selvfølgelig kan du prute. Ingen forskjell på tomter og boliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå