Trampe Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Blir det for dumt å gi et innrammet bilde fra dåpen? Jeg hadde blitt glad for en sånn gave om jeg var gudmor, men det er vanskelig å vite hva andre tenker...
Gjest Kermit Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg ville ha likt det, men nå synes jeg det er morsomt med bilder. Hvis det derimot dreier seg om en familie hvor vegger og hyller er kjemisk fritt for alt som heter bilder, ville jeg nok ha vurdert noe annet.
Trampe Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Nei, de har bilder av både det ene og det andre, begge parene som er fadder på lillemann. Så jeg tror ikke det gjør noe. Men når man gir bort et bilde og mottakeren får "plikt-til-å-ha-det-fremme-følelse" blir det jo bare dumt.
Concertina Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg fikk det av min gudsønn første jula etter at han ble døpt - veldig koselig Er nok lurt å ikke gi et for stort bilde dog, jeg er feks ikke typen til å henge opp a4-portretter på veggen, men et lite et i ramme som kan stå på hylla synes jeg er trivelig
bonaqua Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave. Det er jo et minne for livet. Og som fadder hadde jeg satt pris på å få noe slikt som minte meg på den hyggelige dagen, hvor mine oppgaver som fadder startet.
AnetteR Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Personlig har jeg ikke bilder på veggene, ikke en gang eget bryllupsbilde. Minner meg litt for mye om hvordan besteforeldrene har det. Men har fått noen ferdig innrammede bilder opp gjennom, og de havner pent i en eske. Synes altså ikke noe særlig om å få innrammede bilder i gave. Etter bryllupet ringte jeg rundt og hørte hvem som ville ha stort bilde, så får de ramme inn selv slik at det passer med det andre de har på veggen. Hva med å gi en ferdig scrapbook/fotoalbum som gave i stedet?
Gjest Miley Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Jeg ville gitt den størrelsen man setter på en hylle. Det synes jeg er koselig. Gleder meg masse til jeg får ettårsbilde av fadderbarnet mitt til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå