Gjest Hjerterdama Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er meg det! Men sjenert som jeg er, hvordan fixe det? Alle råd mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Hadde det bare vært en oppskriftsbok for dette da.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Nå i disse mobiltider er det enkelt å sende en sms hvis dere kjenner hverandre. Da vet en fort om en er på nett Misunner deg litt.. å være forelsket er bare en fantastisk følelse, sommerfugler i magen... hmmm... jeg og vil... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdama Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Dette forumet som blir brukt SÅ mye, hadde regnet med ENDA flere RÅD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Da må du nesten utbrodere litt, kjenner du ham litt/godt? Vet du mye om ham? Har dere felles bekjente? Hvis du bare har sett ham på Rema 1000 to ganger er det jo litt verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå