philippa starck Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Tar men fransk manikyr på tærne også? Føler at man må ha litt lengde på neglene for at det skal bli pent med FM - og det vil jeg da virkelig ikke ha på mine tær...
Gjest Ethereal Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Dette innlegget burde du heller åpne under Velvære...
Nicky B Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Vet at fransk manikyr og lengre negler paa taerne var populaert hos endel kjendiser for noen aar siden. Selv saa syns jeg at lange taa negler er skikkelig ulekkert og ville ikke hatt fransk manikyr paa de, men smaken er jo saa forskjellig! Dessuten, i sommer er det mer inn med rosa taa negler og det er da mye finere?!
starie Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Det er kjempefint med fransk manikyr på korte negler også!
Litago Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Ser en god del med fransk manikyr på tå-neglene ja.
Catzy Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Ideen er jo grei, men det må jo være et sinnsykt pirkearbeid! Det hvite på mine tånegler er på 2-3 mm, kanskje litt mer på storetærne. Tviler på om jeg hadde klart å få til noe hvitt på noen av dem, evt. kanskje storetærne. Sikkert fint, hvis du har veldig mye tid til overs... Catzy
Lillebi Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Jeg synes ikke det er fint med fransk manikyr på tærne. (I grunnen er det bare stortåen det kan se greit ut på) Det kan bli pent med en lys rosa/fersken farget negglakk på. Neglene ser naturlige og litt mer velstelte ut, og det blir nesten som fransk manikyr, men uten en hvit tupp ytterst på alle neglene...
Litago Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 Jeg synes ikke det er fint med fransk manikyr på tærne. Enig med MsFlorida. Det er sjeldent pent. Kun i de tilfellene hvor folk har små avlange tå-negler (avlange når de er kortklipte altså). Og det har jo de færreste. Apropos pirkearbeid å lage fransk manikyr på tå-neglene: Tror de aller fleste får dette utført hos en fotpleier. Selv har jeg "hudfarger" eller knallfarger på totelittene mine. De er så søte så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå