Gjest TS Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hei, nå har det seg at jeg har mistet en del venniner. Grunnene for dette er rett og slett at venninene mine har forandret seg. De har ikke lenger samme interesser som meg, de er blitt bitchy, frekke i munnen osv.. Og så har jeg flyttet sammen med typen min til en annen by for å studere. Vi bor ikke sammen.Det er så fryktelig vanskelig å få venner her, jeg kjenner ingen. De jeg bor med er greie nokk, men altså jeg savner en SKIKKELIG god venninne/venn. Jeg drømmer om å ha være i en venneflokk på 4-5 stk. Der alle er skikkelig gode venner med hverandre. Vi kan prate om alt, og ingenting av det som blir sagt kommer ut. F.eks en venneflokk som i "Sex and The City" eller "Desperate Housewives", det ser så kjekt ut. Der vi sitter å å snakker om alt mellom himmel og jord. Og uansett om jeg skulle finne en vennine eller to så vil jeg sikkert aldri føle at jeg kan prate med henne om alt, for hun har sikkert andre venniner enn meg, og de vil sikkert høre litt "dirty sladder", og så blir det prat. Er det noen der ute som kan ta hånden på hjerte å si de har SUPRE venniner, som de kan fortelle alt til? Og hvordan fikk dere de ? Klem fra Lonely girl
Gjest Gjest_glad_* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 ja, eller som i FRIENDS!!! En slik vennegjeng skulle jeg likt å ha. Så vittige og forskjellige personer, men som er bestevenner.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde en gang ei slik venninne. Vi pratet om absolutt alt, menn og sex også, slik som de i "Sex and the City". Traff henne på universitetet. Hun var nok langt mer utadvendt enn meg. Ellers hadde vi nok aldri blitt venninner...
BrunetteBarbie Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg hadde en sånn samlet vennegjeng en gang. Den tiden er forbi... Vi møtes fortsatt da, men ikke på samme måte og ikke så ofte. Jobb, barn og andre ting tar vel for mye tid. Endret 5. september 2008 av BrunetteBarbie
Gjest Gl@mB@be Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Skulle ønske jeg hadde en sånn gjeng jeg også Har flere venner, men alle på et ganske overfladisk nivå desverre
Gjest hyggelig Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Ja, jeg hadde også en sånn venninnegjeng før jeg flyttet til byen jeg studerer i. Vi ble kjent med hverandre på skolen, trente det samme og bodde ganske nært hverandre. Nå derimot, bor ingen av oss i samme by lenger, og jeg har mest vennepar-venner. Hvor bor du, ts?
Chianty Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Vil også ha en slik gjeng hvor bor dere alle ?
Chianty Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg bor i Troms... ååå søren, det var langt borte.. bor på sørlandet et sted jeg da!!
Nabodama Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg bor i Troms... Det gjør jeg også
Gjest hyggelig Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 ååå søren, det var langt borte.. bor på sørlandet et sted jeg da!! Typisk! Men da er du jo forsåvidt heldig da! Mye flere folk fra sørlandet her inne enn det er fra Troms og Finnmark, så vidt jeg har skjønt! Tenk alle muligheten du har til å finne deg et "gjeng" der nede hvor alle folkene bor Her har jeg nok større sjanse til å finne meg en flokk reinsdyr enn en flokk venner Hehe, nå satte jeg det litt på spissen da- det bor jo faktisk flotte folk her også- inkludert hyggelige meg
Chianty Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Typisk! Men da er du jo forsåvidt heldig da! Mye flere folk fra sørlandet her inne enn det er fra Troms og Finnmark, så vidt jeg har skjønt! Tenk alle muligheten du har til å finne deg et "gjeng" der nede hvor alle folkene bor tror egentlig ikke det. det er greit å være på nett & snakke med folk, men er så utrolig sjenert av meg
Gjest hyggelig Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 tror egentlig ikke det. det er greit å være på nett & snakke med folk, men er så utrolig sjenert av meg Ja, vanskelig nok i seg selv og bare "finne" seg nye bekjentskaper, om man i tillegg er sjenert. Men kanskje det dukker opp flere på denne tråden etterhvert som er klar for å bli kjent med deg (eller meg, for den saks skyld! )
Gjest dalieo Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det, en herlig venninnegjeng der alle har forskjellige personligheter. En er guttejenta, en annen er Samantha-like når det gjelder åpenhet og sex osv. Når vi møtes kan vi prate om alt, og det er aldri stille. Har det så moro og føler meg veldig hjemme. Det kjipe er at vi alle nettopp har flyttet til forskjellige plasser..og jeg er redd jeg aldri får det samme med noen. Det skal liksom så mye til for at jeg er helt komfortabel med en person. Så det er litt trist å tenke på.
Småkjekset Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 (endret) Før jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere var vi en gjeng venninner som snakket om absolutt alt mulig. Nå bor vi alle på forskjellige steder i landet, og når vi treffes er det kjempe kjekt, men det er allikevel ikke helt det samme. Skulle gjerne hatt noen gode venninner her hvor jeg bor nå også. Men men.. Alt til sin tid? Endret 5. september 2008 av Småkjekset
Lenestol Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Jeg er så heldig å være i en vennegjeng... Vi er 6 stykker. Vi har holdt sammen siden 1.klasse på videregående, og har - selv om vi har vokst på forskjellige måter alle sammen - holdt sammen hele veien. Hehe, vi er nesten som Spice Girls der alle har sin rolle, men der alle utgjør en enhet i gruppen allikevel. Må si jeg så å si elsker venninnene mine. Iallefall så høyt som det går an å elske venninner uten at det blir kinky. Hehe, erklærte det til dem her en dagen, med lett rødme i kinnene, hvor mye jeg setter pris på dem. Jeg hadde ikke vært meg uten dem. Det som har holdt oss sammen er en utrolig teit humor, samt en del felles interesser. Kafè, shopping... MAT. Mat er viktig. TV-kvelder med snacks - sunn eller usunn. (Vi slår an med healthy weeks i ny og ne.) *sukk* Nå ble jeg venninnegjengromantisk her... Føler meg utrolig heldig som har dem!
Gjest TS Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 Jeg er så heldig å være i en vennegjeng... Vi er 6 stykker. Vi har holdt sammen siden 1.klasse på videregående, og har - selv om vi har vokst på forskjellige måter alle sammen - holdt sammen hele veien. Hehe, vi er nesten som Spice Girls der alle har sin rolle, men der alle utgjør en enhet i gruppen allikevel. Må si jeg så å si elsker venninnene mine. Iallefall så høyt som det går an å elske venninner uten at det blir kinky. Hehe, erklærte det til dem her en dagen, med lett rødme i kinnene, hvor mye jeg setter pris på dem. Jeg hadde ikke vært meg uten dem. Det som har holdt oss sammen er en utrolig teit humor, samt en del felles interesser. Kafè, shopping... MAT. Mat er viktig. TV-kvelder med snacks - sunn eller usunn. (Vi slår an med healthy weeks i ny og ne.) *sukk* Nå ble jeg venninnegjengromantisk her... Føler meg utrolig heldig som har dem! Vel, du er heldig:) Mens vi andre sitter for oss sjæl Nå har det seg at jeg studerer i Elverum nær Hamar. Og i det siste har jeg sitt masse på Sex and The City, det var da jeg innså hvor mye jeg savner virkelig gode venniner. Venninner som alltid stiller opp, aldri baksnakker deg osv... *Savne* =(
Gjest Gl@mB@be Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 (endret) Hvis det dukker opp noen her fra Buskerud er det bare å skrike ut (evt sende en PM ) Endret 5. september 2008 av Gl@mB@be
Caramela Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 Hadde det sånn før, men så har alle flyttet til hver sin kant av landet. Hun ene snakket jeg med ALT om, og det er skikkelig synd vi har glidd fra hverandre. Ei venninne snakker jeg fortsatt mye med på telefon, men det blir ikke helt det samme da vi sjelden møtes grunnet lang avstand. Forholdet til vennene her jeg bor nå er annerledes enn tidligere, vi snakker absolutt ikke om alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå