sangjenta Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 hei alle sammen,jeg er en jente på 25 år,tenkte å fornye meg ,og gjorde det i går,ville ha det sjokoladebrunt,men håret mitt var veldig bleket fra før. hun forpigmenterte det,så tok hun oppi en organisk farge,da ble håret veldig mørkt med grønnskjær,så hun forpigmenterte det litt til,men det ble lillaskjær. så tok hun oppi en minicolorfarge i sjokolade,men fargen er så varm nå,rød/lilla,mistrives skikkelig. det sliter skikkelig på psyken min,jeg er egentlig kommunefarget,men har vært lysblond alle årene. sendte sms til frisøren i går kveld,var første gang jeg har vært til hu pga jeg har flyttet. hun sa hun sku ringe meg nå på tirsdag så får vi ordnet opp i dette. jeg fant ut d i går og i dag at jeg trives best som blond,jeg er vel veldig teit,men jeg angrer meg skikkelig. hva kan hun egentlig gjøre?hun sa håret mitt var veldig slitt,men håret mitt er jo veldig tykt og,jeg er så rdd håret skal falle av. har dere noen råd? ikke si at jeg må vente osv,jeg klarer det bare ikke,det er så fælt. tusen takk for svar
suzie Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Fikk en lys, kunstig ferskenfarge en gang jeg hadde funnet på at jeg skulle fornye meg. Fargen var helt jævlig til min hudtone og øyne. Jobbet i en kort uke for å prøve å like det, men det var helt umulig. Gikk tilbake til frisøren og sa at jeg ville tilbake til sånn jeg var... hun fikset det - uten at jeg betalte. Min løsning så lenge det varte var å sette opp alt håret med spenner så nært hodet som mulig - da følte jeg det gjorde minst skade... Hør med frisøren, hun hjelper deg nok...
sangjenta Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 tusen takk for svar,får håpe hun vil gjøre meg blond igjen,redd det skal falle av jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå