Gå til innhold

Han vil ikke/han vil?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Åh. Sitter her nå, så innmari forvirret og frustrert etter en "krangel" med kjæresten.

Vi har vært sammen i 17 mnd, og vi elsker hverandre veldig høyt.

Jeg vet at han vil jeg dele resten av livet mitt med (vi er 24år), og han har sagt ting som "oss to for alltid hadde vært fantastisk".

Han viser jevnlig at han elsker meg, og vi har de supert sammen på alle måter.

Kunne ikke ønsket meg noe annet.

Men i dag i en samtale, dumper han plutselig ut med noe som jeg tolket litt som at han ikke vil ha meg.

Så jeg spør på tull "hva er det du sier? kaster du meg på dør?" ;)

Da kommer det "du burde vel kanskje finne en annen å dele resten av livet med".

Så jeg ler det bort, men han virket veldig seriøs og han gikk ut av rommet.Jeg sitter igjen og lurer litt og blir litt furten, for jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Da kommer han tilbake og er som alltid før, tuller og foreslår ting vi skal finne på sammen.

Så jeg er litt avvisende, for jeg lurer fortsatt på hva han mente med dette.

Så spør han om jeg kommer på et arrangement vi skal på. Jeg sier, at jeg egnetlig har andre planer, men at jeg kan ofre litt.

"Ofre litt for det eller for å leke med meg?" spør han lekende.

Jeg sier "eh, for det egentlig siden jeg må til en avtale rett etter så vi ikke får lekt uansett".

Så sier han "å, jeg ville jo bare høre at du ville ofre litt for meg da!" og ler.

Så sier han at han elsker meg, og forlate rommet igjen.

Hvis han går og venter på at jeg skal finne meg en ny en..så... ÅÅÅH.??? jeg skjønner ingenting.

Hva vil han?

Jeg er klar for å få familie og slikt, så jeg lurer på om jeg kaster bort tiden min på en som ikke vil ha meg videre i livet sitt, eller om han bare.... jeg vet ikke.

Hjelp meg med å forstå??? Må legge til at det kan hende at han plutselig kommer med slike ting. Det er ikke første gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten du kan finne ut av det er å spørre han. Vi kan ikke vite hva han mente, det vet bare han.

Skrevet
Men i dag i en samtale, dumper han plutselig ut med noe som jeg tolket litt som at han ikke vil ha meg.

Så jeg spør på tull "hva er det du sier? kaster du meg på dør?" ;)

Da kommer det "du burde vel kanskje finne en annen å dele resten av livet med".

Hvis du hadde skrevet hva han faktisk sa (før du spurte om han kastet deg på dør), så hadde det kanskje vært lettere å hjelpe deg.

Ellers så støtter jeg forslaget fra Lissi33 om å faktisk spørre han. Hvis han bare har formulert seg litt klossete eller tvetydig, så er det jo fint om dere snakker om det, slik at han skjønner at slikt sår tvil hos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...