Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ps! litt langt, kanskje litt rotete.

Da sitter jeg er, akkurat gjort det slutt med den gutten jeg mente var den mest perfekte gutten jeg hadde møtt i hele mitt liv.

Traff han på ferie, og så viste det seg at han bodde i samme by som jeg skulle studere i (england), dette utviklet seg til at vi ble sammen og hadde det helt fantastisk, aldri har jeg noen gang hatt det så bra sammen med noen!

Da studeiet var ferdig dro jeg hjem og jobbet i sommer, for så å skulle flytte tilbake nå i høst sammen med noen veninner. Planene var klare.

Før jeg startet jobben min ble jeg advart mot en fyr på samme arbeidsplass, han må du passe deg for, er ikke noe bra for deg.. jenter ditt, jenter datt. Jo hva skjedde, ente opp med at vi måtte jobbe tett sammen hele sommeren. Så klart fikk jeg følelser for han, og han fikk for meg, og vi gikk over streken ganske fort. Denne fyren behandler meg veldig fint, behandler meg som hans prinsesse. Men ser advarselene, det er ikke alle sidene ved han jeg er så glad for.

Så nå skal jeg ikke flytte, gjort det slutt med den perfekte (selv om det fortsatt er noen følelser), har mye følelser for den ikke perfekte (og alle tror vi er sammen) og flytter ikke, men blir værende i hjembyen...

Hvorfor skal kjærligheten være så vanskelig????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Love hurts etc...

Så var det den greia med gresset på den andre siden av bekken og det der da... Lykke til med å oppdage at gresset kanskje visner på vei over bekken...?

Skrevet

Det er ikke alltid vanskeligere enn hva man gjør det til selv.

Det virker som at du gir opp den perfekte for en lettere utvei? Er det ikke bare å flytte da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...