Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Kreativiteten blomstrer i vårsola. Og min store interesse for tiden er å resirkulere møbler o.l. og å lage nytt ved hjelp av rimelige materialer. Men jeg ønsker meg brukt treverk, gjerne litt gammelt. Treverk eller panel som er rustikt og gjerne litt "grått." Noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt til en rimelig penge? Har tittet litt hos Bruktbo(?), men uten å finne noe som var verd pengene. Det må da finnes noe sånt et eller annet sted?
trifolii Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Kan det være en idè å ta kontakt med firmaer som river/renoverer hus? Hvis ikke de kan hjelpe deg direkte, så kanskje de vet om noen som kan.
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Ikke dumt... Må bare finne noen som driver med sånt da. Det er kanskje ikke så mye å hente her i Oslo? Takk for tipset!
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Perfekt! Hvor ligger denne Vøienvolden gård da? Er det dyrt der eller?
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Takk! Dette er jo akkurat hva jeg leter etter. Nå kan feriepengene bare komme inn på konto, så skal de nok få bein å gå på.
Karoline Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Ellers er det bare å kjøpe nytt treverk, og la det få et år med vær og vind.
Gjest Lea Skrevet 7. juni 2003 #10 Skrevet 7. juni 2003 Jeg lover å komme med en tilbakemelding. Tror at vi skal ta oss en tur dit neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå