Gjest Nope Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har en da krav på noe etter hussalg? Vi kjøpte huset i 2000 på en eller annen måte så kom ikke navnet mitt med på kjøpet,men jeg er medlåner.Og har betalt lån fast i mnd. Men i fjor så gikk vi fra hverandre.Og huset ble solgt i år,og han har lovet meg at jeg skulle få halvparten etter gjeld på hus var oppgjort.(Har det skriftlig,med hans underskrift) Men fikk beskjed om at det var kun 2700 igjen etter at all gjeld var betalt( huset var belånt til 1,1mill,solgt for 1,5 mill) Han har og belånt huset for å kjøpe bil. Så hvor står jeg i dette her,hvilken rettigheter har jeg? (Vi har 3 barn ilag,om det har noe å si)
shokosta Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei, jeg er i samme situasjon selv, og var i retten for 2 uker siden i forhold til tvist om fordeling etter hussalg. I mitt tilfelle var huset hennes, men vi tok felles belåning for oppussing, der jeg etterpå betalte alle renter og avdrag, inntil vi gikk fra hverandre for halvannet år siden. Hun krever hele fortjenesten, jeg vil ha min del av verdiøkning, i tillegg til de renter jeg har betalt mer enn henne. Hvem som får rett vil dommen avgjøre, den venter jeg på en gang i september... kan skrive litt mer da, om du er interessert!
Gjest Nope Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja takk det vil jeg gjerne shokosta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå