Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 det har sikkert vore oppe her før men spør allikavel eg. Kor lang tid etter at dåken slutta på pillo fekk dåken regelmessig mens? har hatt mensen 2 gonger etter pilleslutt. 1 gong rett etter på når eg sko hatt mens. Syklusen min då var på 24 dagar.. sko hatt mens i dag men ikkje komt.. krysse fingrane...
pleiepike Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde faktisk mensen hele tiden mens jeg gikk på pilla, oxo etter... Hadde kanskje lengre sykluser enn andre, men mensen opphørte aldri.. Det gjorde ann når jeg tok p-sprøyte.... Men, de sier det ska ta opp te 1 år...
flickan Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Mensen opphører ikke når man går på pillen, men det er "uekte" mens, da pillen hindrer eggløsning. Derfor er det usikkert hvordan syklusen oppfører seg når man slutter. Jeg hadde første mens etter 36 dager, deretter etter bare 16 dager, og siste nå var på 42 dager. Så min er absolutt ikke stabil. Nå har vi endelig startet prøvingen, og jeg håper å slippe mens i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå