Bomullstrusa Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Det ble litt kronglete forklart i tittelen, men sitter og ser gjennom annonser for leiligheter til leie. Enkelte av de interessante jeg finner er møblerte eller delvis møblerte. Jeg har stort sett det jeg trenger av møbler fra før. Sett at jeg vil ha leiligheten, men ikke møblene; hvordan fungerer dette? Alltid flyttet inn i umøblerte før, så jeg har ikke støtt på dette problemet før. Har noen der ute det?
kospia Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vi leier ut en leilighet som er delvis møblert (kjøleskap og komfyr), dette setter vi i garasjen vår dersom leietaker ønsker å ha sine egne hvitevarer. Nå er det ikke sikkert utleier har noen annet sted å gjøre av møblene, og det er jo mye som må bæres ut, men jeg ville ha tatt en telefon og forhørt meg litt jeg. Ønsker deg lykke til
Filur Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Tror somregel du må leie den møblert da, hvis det ikke står at du kan velge. Jeg ser konsekvent etter umøblerte leiligheter, for hvem vil vel sove i en seng der ukjente har ligget og svetta og pult, eller slappe av på en sofa det har vert fremmede nakne romper i før.. Her jeg leie nå var det faktisk møblert, men ikke veldig mye. Sofa, spisebord, skrivebord og seng. Ikke min stil i det hele tatt.. Så det står nå hjemme hos foreldrene mine på gamlerommet mitt, så kjøpte jeg meg nytt når jeg flytta inn her.
Hedda-78 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Du kan jo ringe til dem og spør. Kanskje er det svært få møbler, slik at du kan leie den møblert og evt sette dem på boden (hvis der er stor nok bod). Eller kanskje huseier har en bod/garasje han kan sette dem i. Hvis ikke, må du finne en annen leilighet. Og forresten: hvis huseier går med på å ta ut møblene, synes jeg ikke du kan forvente lavere husleie likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå