Gjest Stjernedryss Skrevet 15. oktober 2008 #21 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bor alene, ingen barn og ved juletider er jeg rundt 25. Jeg trenger sikkert ikke kalender når jeg får familie og barn, men føler meg midt mellom barken og veden for øyeblikket. For gammel for barnas goder, og ennå ingen fordeler som voksen...? Må vel være lov til å ha andre gleder i livet enn å gå på byen eller ha tilfeldig sex...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 15. oktober 2008 #22 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Dere som er voksne og syns det er koselig med egen kalender, og har kalender i julemåneden. Hvor gamle er dere? Har dere barn , eller er dere enslige? Hilsen en som lurer. jeg er ung-voksen, altså midten av 20-årene, har ikke barn. Er ikke singel, har samboer som dette semesteret studerer i utlandet. Er jo koselig å gjøre noe koselig for seg selv en gang i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #23 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg skal kjøpe kalender til meg selv i år. Har prøvd to år på rad nå å få sambo til å kjøpe kalender til meg mens jeg lager til han. Første året fikk han en gave kalender, jeg fikk 12 flaxlodd. Andre året fikk han flaxkalender og jeg fikk ingenting. Så i år kjøper jeg sjokoladekalender til meg selv. Vil ha noe, og jeg må vist fikse det selv Og jeg er 22 har samboer og har ingen barn.. Jeg har forresten også julestrømpe. Får ikke det hjemme lengre når jeg kommer hjem i jula. Men jeg måtte kjøpe det se vl, sambo vist nemlig ikke hva han skulle putte oppi, så i år vet jeg ikke om jeg skal kjøpe til meg selv eller sende avgårde enn venn med penger og de han kjøpe noe til meg Endret 16. oktober 2008 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå