prudence_88 Skrevet 14. november 2008 #41 Skrevet 14. november 2008 Åpne huset og trykk CTRL + Shift og C. Forandre huset til leiligheter ved å skrive ChangeLotZoning ApartmentBase. Lagre huset. Gå så ut og inn av huset for å sjekke at det er blitt til en leilighet. Det skal ikke bo simmer i huset når du skifter sone. Da mister du dem. Husk at du ikke kan bruke enkelte byggeverktøy etter at huset er omgjort. Du kan bruke koden AptBaseLot så lenge det ikke er simmer som bor i huset ditt til å få tilgang til verktøyene Du kan også forandre det tilbake til et hus ved å bruke koden ChangeLotZoning residental. Flytt huset en gang inn og ut av nabolaget for å spare en tom kopi Dette skal funke. Du bygger et hus eller leilighet sånn du vil ha den, du setter på apartment døra. så trykker du CTRL + shift og C (ingen simmer må bo på tomten, da du gjør dette) så skriver du inn koden (husk bokstavene må være næyaktig, prøv nøyaktig denne)changeLotZoning apartmentbase
LilleLavendel Skrevet 17. november 2008 #42 Skrevet 17. november 2008 Hei "LilleLavendel" Jeg har hørt at for mange sins 2 utvidelsespakker kan ødelegg dataen din. Jeg vet også at hvis du har lastet ned noen ting til sims 2 kan spillet begynne å oppføre seg rart.Hvis du vil spille sims 2, kan du jo prøve å avinnstallere noen av pakkene! Lykke til! Ninni Nå har jeg fjerna alt rett og slett.. så får vi se hva jeg legger inn neste gang sims-lysten kommer..
UpDown Skrevet 26. desember 2008 #43 Skrevet 26. desember 2008 (endret) Det virker hvertfall hvis du skriver koden på en helt ny tomt som du ikke har bygd noe på! Og hvis du skal få opp alle byggemulighetene , bruk denne koden: boolProp aptBaseLotSpecificToolsDisabled [true/false] Bruk false for å aktivere. Hvis du er i byggemenyen mens du aktiverer koden må du gå på en annen meny og tilbake igjen for å få byggemulighetene! Endret 26. desember 2008 av UpDown
KinderCat Skrevet 1. januar 2009 #44 Skrevet 1. januar 2009 Du kan ikkje ha meir enn 4 leiligheter på ein tomt, hvis du har fleir blir det ikkje til leilighetstomt. Leiligheter kan bare ha ein inngang, så hvis du skal ha balkong, må du ha gjerde rundt og ikkje port. Håper dette var til hjelp
Gjest Hegee Skrevet 1. januar 2009 #45 Skrevet 1. januar 2009 Hei : ) Jeg fikk koden til å fungere, men hvordan får man fiksa sånn at det koster å leie leilighetene?
KinderCat Skrevet 2. januar 2009 #46 Skrevet 2. januar 2009 Det skal egentlig kmme automatisk når du har skreve koden og gått ut av tomta.
UpDown Skrevet 11. januar 2009 #47 Skrevet 11. januar 2009 Hei : ) Jeg fikk koden til å fungere, men hvordan får man fiksa sånn at det koster å leie leilighetene? Dt kommer vanligvis automatisk. Pass på å bruke den rette døren og at dørmatten står utenfor leiligheten!
Phaedra Skrevet 11. januar 2009 #48 Skrevet 11. januar 2009 Det finnes en engelsk tutorial/veiledning på hvordan å lage et leilighetsbygg her. Kodene de refererer til i tutorialen skriver man inn ved å bruke Ctrl+shift og C, som nevnt her tidligere. Det er en referanse i tutorialen om hvordan å lage cornices (gesims/taklist). Hvis dere ikke vil ha dette på bygningen tror jeg man fint kan hoppe over den delen. Lykke til
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 6. september 2009 #49 Skrevet 6. september 2009 CTRL + Shift og C er for å åpne kodevinduet. Etter koden må du selvfølgelig trykke enter før du lukker viduet igjen. Beklager dobbeltposten jeg skjønner ikke? skal man bygge på fellestomt eller boligtomt? jeg får det ikke til selv når jeg tar vekk alle dørene utenom "leilighets-dørene"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå