Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg har 6 sånne leilighetsdører, tror du det har noe med saken å gjøre ?

Takk, for resten av hjelpen : D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, jeg har 6 sånne leilighetsdører, tror du det har noe med saken å gjøre ?

Takk, for resten av hjelpen : D

1 leilighetsdør pr leilighet. Vanlige dører inne i leiligheten. Ikke dører imellom leilighetene. Da burde det gå bra. :) Se på de forskjellige leilighetene som kommer med spillet så ser du hvordan det skal gjøres

Endret av mmmSjokolade
Gjest hjelp ..
Skrevet

Heisann igjen xD

Jeg har prøvd den koden men det kommer ikke sånn leilighet over huset, sånn som med de andre. Tror det gjør noe at jeg har dører ?

Jeg vett ikke .. ;s

Skrevet

Nå skal jeg spille litt.. lenge siden sist.. spent på om jeg får til :)

Skrevet

hmm.. nå skjedde det som skjedde sist gang å.. hele datan skrur seg plutselig av... dette skjer kun med sims.. og begynte etter at jeg prøve med u div måter å få huset til å bli leilighet...:(

Noen andre som har det sånn???

Skrevet

Jeg får det ikke slik.

Jeg har et annet problem, jeg får fortsatt ikke til det leilighet greiene. Kan noen forklare det sammenhengende ? ALT SAMMEN LIKSOM =)

Skrevet

Hva er det du ikke forstår da? Har du brukt tutorial'en som skal komme opp når du begynner å spille?

Gjest hjelp meg !
Skrevet

hei .

jeg lurer på hvordan vi kan lage leiligheter ? .

jeg har prøvd mye, men får det ikke til, lurer på om det er en kode vi trenger, eller om det er bare til å lage fellestomt eller er det ikke det ?

Å hva er tutorial'en ? , er det den der vi trykker shift + ctrl + c ? : ))

håper du kan hjelpe meg ! :P

Gjest hjelp meg !
Skrevet

hei igjen .

når vi lager leiligheter, skal vi ta møbler inn i leilighetene ?

eller skal vi bare la leilighetene stå tomme med dør, golv , vegger ? slik at de setter inn møblene selv :) ? ..

Skrevet

Søk på 'Sims 2 Apartment Life tutorial' eller 'walkthrough', så finner dere nok en hel del. Vanskelig å svare når dere ikke spør spesifikt, og det er en stund siden jeg har spilt det selv nå.

MEN:

Om du vil lage eget leilighetskompleks, så bygger du hele greia, enten med eller uten møbler avhengig om du vil at simmene som flytter inn skal møblere selv eller ikke. Før du lagrer og går ut til nabolaget, trykker du shift + ctrl + c og skriver

changelotzoning apartmentbase

Når du kommer ut i nabolaget er det blitt et leilighetskompleks.

Håper det hjalp :)

Gjest hjelp meg
Skrevet

takk for hjelpen, det hjalp veldig.

den koden hjalp ! takk for det.

men så lurer jeg på om jeg må ha den døren med matte , eller kan jeg bruke enn annen dør også ?

Skrevet
takk for hjelpen, det hjalp veldig.

den koden hjalp ! takk for det.

men så lurer jeg på om jeg må ha den døren med matte , eller kan jeg bruke enn annen dør også ?

Nei, du må ha døren med matte om det skal være leilighet.

Skrevet

Tror datan til sambo har sim-allergi ..;)

For nå har vi lagt inn fixen som har kommet... men jeg fikk knabt begynt å lage hus før hele datan skrudde seg av..!!

Eneste gang den gjør sånn.. og har hatt sims der leeeenge... men det begynte etter apartmentlife.. og at jeg prøvde å legge inn juksekoden..:(

'

Datan starter rett opp igjen som ingenting har skjedd...

Skrevet

Kanskje den bare sliter litt med å takle presset ;) Maskinen min sliter i allefall litt nå :( Tror ikke den blir å takle sims3 når det kommer og vet ikke om jeg får råd til ny.

Noen ganger hjelper det å bare lukke noen av programmene som kjører automatisk når du starter pc'en. Du kan jo også prøve å rydde litt. Legge ting over på D hvis du har det, og ta en diskopprydding/defragmentering. Kan jo også være at du har custom content som ikke fungerer skikkelig eller at du har for mye i downloadsmappen din.

Skrevet

Hadde vel apartmentlife i noen uker før dette begynte.. føler det begynte etter jeg prøvde juksekoden..!!

Men vet ikke om det har noe å si... har forresten bare forsøkt å bygge når dette skjer... ikke prøvd noe annet...

Tror ikke det er noe galt med pc, sambo pleier å ha ting i tipp topp stand.. og spiller vesentlig "tyngre" programmer....

Han skal avinnstallere og innstallere bare thesims2 og apartmentlife.. har noen andre packer innstallert også nå...

Skrevet
Hadde vel apartmentlife i noen uker før dette begynte.. føler det begynte etter jeg prøvde juksekoden..!!

Men vet ikke om det har noe å si... har forresten bare forsøkt å bygge når dette skjer... ikke prøvd noe annet...

Tror ikke det er noe galt med pc, sambo pleier å ha ting i tipp topp stand.. og spiller vesentlig "tyngre" programmer....

Han skal avinnstallere og innstallere bare thesims2 og apartmentlife.. har noen andre packer innstallert også nå...

Ikke godt å si. Juksekoden har ikke noe med det å gjøre. Det er jeg ganske sikker på. Bruker juksekoder hele tiden fordi jeg bygger og lager møbler til spillet. Jeg er ikke noe pc guru da. Har du forsøkt å skru ned innstillingene på grafikken inne i spillet?

Skrevet
Ikke godt å si. Juksekoden har ikke noe med det å gjøre. Det er jeg ganske sikker på. Bruker juksekoder hele tiden fordi jeg bygger og lager møbler til spillet. Jeg er ikke noe pc guru da. Har du forsøkt å skru ned innstillingene på grafikken inne i spillet?

Jeg har ikke grafikkinnstillingene på max... men det er ingenting som hakker eller noe... alt glir fint...!!

Syntes dette er ganske merkelig!!!

• 5 uker senere...
Skrevet
Tror datan til sambo har sim-allergi ..;)

For nå har vi lagt inn fixen som har kommet... men jeg fikk knabt begynt å lage hus før hele datan skrudde seg av..!!

Eneste gang den gjør sånn.. og har hatt sims der leeeenge... men det begynte etter apartmentlife.. og at jeg prøvde å legge inn juksekoden..:(

'

Datan starter rett opp igjen som ingenting har skjedd...

Hei "LilleLavendel"

Jeg har hørt at for mange sins 2 utvidelsespakker kan ødelegg dataen din.

Jeg vet også at hvis du har lastet ned noen ting til sims 2 kan spillet begynne å oppføre seg rart.Hvis du vil spille sims 2, kan du jo prøve å avinnstallere noen av pakkene!

Lykke til!

Ninni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...