Gå til innhold

Gavekort fra Bokklubben, kr. 750,-

Ephemera

Anbefalte innlegg

Ja, jeg var med på dette styret for et år siden, der vi kunne melde oss inn i masse bokklubber og få gavekort på kr. 1.000,-. Nå er jo tilbudet endret til gavekort på kr. 750,-, det står at det gjelder innmelding i bare èn klubb, men jeg meldte meg inn i to og har fått to gavekort på kr. 750,- :)

Men:

Går det ikke an å bestille noe som koster over kr. 750,- og så betale resten utenom? Det går jo an når man bruker rester av gavekort, men de nye gavekortene jeg nå har fått inneholder ikke noe kode, men en link man må trykke på for å få kr. 750,- tilgjengelig for å handle for. Man skal så legge varer i handlekurven. Jeg forsøker å bestille skoboksen med Sex And The City, som koster kr. 899,-. men det går ikke...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye ordningen gjelder bare et ganske lite utvalg bøker, i mine øyne stort sett crappy bestselgere som jeg overhodet ikke er interessert i. I bunn og grunn har de gått tilbake til det gamle opplegget hvor man valgte bøker som innmeldingspremie (og det er jo forståelig, gitt kaoset som oppstod med de andre gavekorene :P), altså er det ikke fritt valg fra hele butikken lenger.

Og det kommer faktisk ganske klart fram ved innmelding ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte ting fra butikken for mitt gavekort på 750,- - men jeg holdt meg innenfor beløpet. Kjøpte ikke en eneste bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg også inn på nytt, men fikk ikke til å velge blant alt i shopen da jeg skulle bruke gavekortet. Var det kanskje bare enkelte ting som er plukket ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ser ut som jeg kan velge hva jeg vil av utvalget... men ikke noe som koster over kr. 750,-. Ser at det er en her som har fått det til, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Men jeg fikk heldigvis yogasettet jeg ville ha.... Og så ble det en kokebok av Andreas Viestad og en sort toalettveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var med på dette styret for et år siden, der vi kunne melde oss inn i masse bokklubber og få gavekort på kr. 1.000,-. Nå er jo tilbudet endret til gavekort på kr. 750,-, det står at det gjelder innmelding i bare èn klubb, men jeg meldte meg inn i to og har fått to gavekort på kr. 750,- :)

Men:

Går det ikke an å bestille noe som koster over kr. 750,- og så betale resten utenom? Det går jo an når man bruker rester av gavekort, men de nye gavekortene jeg nå har fått inneholder ikke noe kode, men en link man må trykke på for å få kr. 750,- tilgjengelig for å handle for. Man skal så legge varer i handlekurven. Jeg forsøker å bestille skoboksen med Sex And The City, som koster kr. 899,-. men det går ikke...

Noen som vet?

Akkurat det du lurer på vet jeg ikke, men jeg har et annet tips! :)platekompaniet får du skoboksen for 599, og på cdon får du den for 549, så jeg anbefaler deg til å bruke det gavekortet på bøker istedet, så får du litt mer valuta for pengene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle si akkurat det samme som scorpio! Kan hende jeg tar feil og at det bare var et engangstilbud, men da jeg kjøpe sex og singelliv boksen før sommeren var den nedsatt fra 599 til 499!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er klar over at DVD-boksen er billigere andre steder, men tenkte bare jeg skulle bruke gavekort på den siden jeg har fått gavekortet "gratis" :) Skal kjøpe DVD-boksen hos Platekompaniet e.l., men nå finner jeg virkelig ingenting å bruke gavekortene på... Det var jammen ikke mye spennende i det begrensede utvalget. Kan selvsagt kjøpe enda et regntøysett til Ephelille (det er kjempefint!) i en større størrelse... eller begynne å tenke julegaver med Stelton-kanner igjen? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
:ler: Jeg har også begynt på ny runde med steltonkanner :) var veldig dårlig utvalg nå. Jeg kjøpte hvit steltonkanne, hvit brødpose og love songs mp3 spilleren. Ble veldig fornøyd :) Måtte betale ca 220 kr for porto og varer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var min erfaring også. Man fikk ikke se hva man kunne velge mellom før man hadde meldt seg inn (og det viste seg å være et ganske skralt utvalg), og i tillegg måtte man betale porto. Jeg angret på at jeg hadde meldt meg inn!

Nå kan man se hva man har å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor melde seg inn i en bokklubb når man kun er interessert i gratis "ting" - og da alt annet enn bøker..?

Greit nok, utvalget av bøker var kanskje ikke det aller beste.. Men noe bra var det da!

Edit: Jeg bestilte for godt over 750,-. Valgte først de bøkene jeg ville ha med i gavekortet. Når jeg fortsatte å legge bøker i handlekurven kom de nedenfor i en ny "handlelistekolonne".

Endret av Pippipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor melde seg inn i en bokklubb når man kun er interessert i gratis "ting" - og da alt annet enn bøker..?

Fordi bokklubbene tilbyr ting og ikke bare bøker :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, utvalget av bøker var kanskje ikke det aller beste.. Men noe bra var det da!

Edit: Jeg bestilte for godt over 750,-. Valgte først de bøkene jeg ville ha med i gavekortet. Når jeg fortsatte å legge bøker i handlekurven kom de nedenfor i en ny "handlelistekolonne".

Fordi det er veldig kjekt å få noe gratis.

Jeg kjøpte en del bøker, men hovedtyngden var av ting. Fikk mange flott julegaver, og sparte mye penger på det. Fikk også et helt sett med kasseroller, som jeg ellers måtte betalt tusenvis av kroner for. Så hvorfor ikke melde seg inn, når man kan få dette gratis?

Bokklubben ahr jo disse tingene, og da er det jo meningen at man skal kjøpe slikt også. Eller mener du at man bare skal kjøpe bøker der, bare fordi det heter bokklubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvar får ein ei oversikt over alle tinga ein kan velge i? Er det kun Stelton-kanna, brødposane, smykket, radioen og nokre få ting til? Ikkje det at det er så lite og ubrukeleg, men er det meir også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...