Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Er det noen som kjenner til noen parfymerier/butikker som er greie til å gi ut prøver? Jeg skal ha ny fuktighetskrem og kan gjerne svi av noen kroner så lenge jeg vet den virker. Det er mye som IKKE virker for meg, derfor må jeg ha en prøve først. Har erfart at noen steder får man et surt og knapt nei, mens andre steder kaster de nesten prøver etter deg. Er ny i Oslo, så her vet jeg ikke hvordan parfymeriene er! Noen som har noen gode erfaringer?
Hilde Christina Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Magic på vg huset er ihvertfall veldig greie på det
Gjest Pupsilure Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Har jobbet i flere hudpleiesalonger, og der har vi gitt ut prøver dersom man sier at man reagerer på mye, og vil prøve først. Hvis problemet er at du er sensitiv, får du også levert tilbake kremen dersom du reagerer på den Salongen fyller bare ut et skjema og sender til leverandøren, så salongen taper ingen penger på det.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Har aldri opplevd et sted som ikke har gitt vareprøver hvis man lurer på hvilken av flere kremer man skal prøve. Bare å spørre, det værste som kan skje er at de ikke har den i skuffen
Essie_ Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Esthetique her i byen (ikke Oslo) er veldig gavmilde med prøver. Har de ikke prøver av det jeg ønsker å prøve, lager de en prøve med en tester og en liten plastkrukke.
lillesky Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Hvis problemet er at du er sensitiv, får du også levert tilbake kremen dersom du reagerer på den Salongen fyller bare ut et skjema og sender til leverandøren, så salongen taper ingen penger på det. Det opplevde jeg på Vita faktisk.
Nausicaä Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 The body shop gjør det Men de har jo ikke allverdens vareutvalg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå