Gå til innhold

Er kjæresten din verdens mest sexy/vakreste person?

Anbefalte innlegg

Gjest overflatisk?
Skrevet

Tittelen sier sitt.

Jeg lurer på om det er slik at dere som er i forhold synes partneren deres er verdens vakreste og mest sexy person? Er h*n drømmepersonen, utseendemessig?

Synes det er så mange som skriver at kjæresten min er verdens vakreste person ......lurer på om det er 100% oppriktig at folk flest synes det? Eller er det kjærligheten som gjør at man synes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns faktisk at kjäresten min er den vakreste jeg vet om.

Syns andre kan väre veldig pene å se på, men ikke mer enn det.

Og jeg har aldri blitt tent seksuellt för bare ved å se på noen, men det blir jeg når jeg ser min kjäre :)

Skrevet

Jeg syns min samboer er verdens vakreste. Tenning er for meg en kombinasjon av utseende og personlighet. Jeg syns han er vakker fordi jeg elsker han, og elsker han fordi jeg syns han er vakker.

Skrevet

Jeg synes kjæresten min er absolutt en av de kjekkeste og mest sexy, merk jeg skrev _en av de_. Skal ikke stikke under en stol at Josh Holloway også kommer inn under de samme kategoriene... :jepp:

Men ja, kjæresten min er virkelig utrolig vakker, kjekk og deilig, og det faktum at han er så vakker på innsiden i tillegg gjør han enda vakrere på utsiden.. Gosh, jeg er heldig :D

Skrevet
Tittelen sier sitt.

Jeg lurer på om det er slik at dere som er i forhold synes partneren deres er verdens vakreste og mest sexy person? Er h*n drømmepersonen, utseendemessig?

Synes det er så mange som skriver at kjæresten min er verdens vakreste person ......lurer på om det er 100% oppriktig at folk flest synes det? Eller er det kjærligheten som gjør at man synes det?

Ja og ja.

Han er den flotteste og mest sexy jeg vet - han er innenfor det som er mitt mannlige ideal (kroppsfasong, farger osv) og ettersom vi er glade i hverandre og har det fint sammen - og tenner på hverandre/har det bra seksuelt, så bidrar det til at jeg syns han bare blir finere og finere.

Ergo han var fin fra før - og blir finere av kjærlighet.

Skrevet

Kjæresten min er verdens vakreste og mest sexy, det er det ingen tvil om. Jeg får fortsatt et sug i magen av å se ham, selv etter mange år sammen. Blir aldri lei av å se på ham. :)

Skrevet

Hmm.....De siste tre kjærestene mine har verken vært høye, muskuløse, hårfrie eller med maskuline kinn og haker.

Nei, jeg synes ikke kjæresten min er verdens mest sexy mann. Men han tenner meg som om han var verdens mest sexy mann, og jeg elsker ham som om han var verdens vakreste. Og jeg vil ikke ha noen annen.

Men verdens vakreste og mest sexy mann, er han i mine øyne ikke.

Burde han være det??

Skrevet

Jeg synes kjæresten er veldig kjekk, men ikke den _kjekkeste_.. Da jeg var yngre synes jeg kjærestene mine var de fineste i verden, men de hadde ikke så mye annet enn utseende å skryte av heller.. ;)

Skrevet

Jeg har ganske kjekk og tiltrekkende kjæreste. Jeg liker øynene, smilet, kroppen og holdningen hans. Han er en pen mann. Men jeg kan jo se at de finnes menn som er penere. Men min mann er verdens mest spesielle! Ingen annen når ham til knærne engang, pga den unike sammensetningen av personlighet og utseende som gjør ham skreddersydd til meg. Og derfor blir han den deiligste personen i hele verden. :strix:

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg synes kjæresten min er veldig kjekk. Ikke ofte jeg sier det. Føler jeg er veldig kresen når det gjelder utseende men det gjelder han så føler jeg at jeg har funnet en kjekk og attraktiv mann!! veldig fornøyd!!!!

Skrevet

Typen min er litt sånn som mannen til Charlotte i sex og singelliv. Ikke allverden å se på til å begynne med, men pga personligheten blir han fantastisk:)

Skrevet

JAAAA. Når vi er ute sammen så er jeg så utrolig stolt over at det er jeg som er så heldig å får være sammen med den fyren.

Skrevet

Helt klart! :hjerter_rundt:

Hva resten av verden måtte mene er fullstendig irrelevant for min del! :biggrin:

Skrevet

Vet nesten ikke hva jeg skal svare på dette, uten at det høres feil ut. Jeg syns mannen er veldig kjekk, flott, sexy og alt det der, og den mest attraktive jeg kjenner. Men jeg ser jo at det fins menn der ute som kanskje objektivt sett er penere likevel. Det betyr imidlertid ikke at de har hele pakka jeg leter etter. Men selv om jeg elsker mannen min og syns han er fantastisk, betyr det ikke at jeg er helt blind for at andre menn også er attraktive.

Skrevet

For meg er min mann, verdens vakreste, kjekkeste, mest sexy, snilleste osv Det er fordi jeg synes det, og ingen andre menn interesserer meg. Det er som om alle gutter blekner i forhold til han. Jeg elsker han og det er kun han for meg. Ja, det er både oppriktig og kjærlighet i det jeg sier.

:yvonne:

Skrevet (endret)

Jeg tror mange faller for fyren min ;)

Han er ikke typisk billedskjønn, men har typiske trekk jeg antar mange kvinner liker (markert kjeve, høy og mørk, passe muskuløs, brune øyne, glimt i øyet, fint smil egentlig).

Litt mannemann samtidig som han er utrolig køddete, høflig, åpen og tvers igjennom snill (noe som merkes vet jeg).

Dette er et vanskelig spørmål altså. Jeg har da sett menn som jeg vil påstå er penere, kjekkere, eller hva det enn er enn min samboer, men har de hans personlighet da? Det er ikke sikkert, og det tar jeg ikke sjangsen på å finne ut nei. hehe!

Jeg er heldig som har en så kjekk, og sååå snill mann, ja.

Alle venninnene mine skryter han oppi skyene når det kommer til hvor utrolig god og varm han er i mot sine medmennesker. Blir mer stolt av å høre det, enn komplimenter om utseendet hans, selvom flere av venninnene mine flere ganger har komplimentert han ang. det også. :)

Endret av BrunetteBarbie
Gjest Gjest_martin_*
Skrevet

Jeg har verden vakreste kjæreste! Jeg ble helt betatt av utseendet hennes når jeg først så henne, og etterhvert om vi startet å snakke var den den friske humoren hennes som fikk meg til å falle pladask ved første stund. Vi har vært sammen nå i snart ett år og er strake motsetninger på visse punkt og "ett fett" på andre punkter. Noe som frisker opp forholdet vårt i positiv retning. Den positivt overveldende personligheten hennes, og det unike, men fantastiske ansiktet og hele ytret hennes er en kombinasjon bedre enn reker og majones! Så konklusjonen min er at hun er verdens vakreste på alle områder. Til og med når hun er sur er hun vakker:) heldigvis ikke sur så ofte da:)

Skrevet

Klart han er! Tror vitterlig ikke noen andre kan ha saa sexy oyne.

Og det er en fullstendig subjektiv mening fra meg :)

Skrevet

Oi - her var det mange fantastiske menn....

Jeg var avstandsforelsket i skolens kjekkeste - og er gift med han i dag. Men om han er planetens mest sexy og vakreste blir litt voldsomt føler jeg. Tror nok det er kjærlighet som gjør han til den rette for meg - ikke en 100 % objektiv vurdering (da må han nok trene seg ned i kroppen han hadde på videregående... he he ... og jeg også:) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...