Gjest puff Skrevet 5. september 2008 #1 Del Skrevet 5. september 2008 jeg har vært singel i noen år - og har egenlig et veldig fint liv som singel. men, så plutselig dukker det opp en da, som jeg har lyst til å bli nærmere kjent med... vi har vært på date før - og hatt mye kontakt de siste ukene pr telefon osv... men har da hatt besøk og vi kysset og var nære hverandre - men jeg holdt igjen på sex(av noe slag) -selv om vi begge vet vi hadde lyst hvor lenge bør man vente når man ønsker seg noe seriøst- hvordan gå frem videre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puff Skrevet 5. september 2008 #2 Del Skrevet 5. september 2008 mener da vente med å ha sex om det kom uklart frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Del Skrevet 5. september 2008 mener da vente med å ha sex om det kom uklart frem Så lenge som mulig. Etter at alle deres regler for forholdet er kartlagt, dere har hatt deres første krangel, dere har festet sammen osv. Men noen garanti har man jo aldri. Selv har jeg forsåvidt aldri brydd med om dette, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Del Skrevet 6. september 2008 "Jeg ville fortsatt å date en stund til før noen nødvendigvis trenger å ta initiativ, for meg er det viktig å bli godt kjent og få en kjemi uten at man har det travelt. Kysse og være fysisk kan man gjøre etter en stund, da blir det så mye bedre, når man ser at den andre er seriøs og alt føles rett. " Mailbulita synes dette var bra sagt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 6. september 2008 #5 Del Skrevet 6. september 2008 Man bør vente til man er klar. Jeg ser ikke poenget med å vente hvis man begge føler at man har lyst. Uavhengig om man har kjent hverandre i to uker eller to mnd. Har aldri opplevd at å ha sex tidlig ødelegger et startende forhold. Alle er forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Del Skrevet 6. september 2008 Du bør vente inntil du ikke synes det er greit at han har sex med noen andre. Og det er sjelden lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Del Skrevet 30. september 2008 Du bør vente til han er litt forelsket i deg, ellers kan han miste interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå