Gjest Bento lunch Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Matlysten min er litt liten, og tenker at om jeg kjøper en beno så kan jeg bli fristet til å spise. Å i allefall spise sunt når jeg først spiser. Har du en sånn matboks, eller har du planer om å kjøpe den?
Gjest Frosk Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg har! Og jeg syns den er aldeles glimrende. Har skrevet om den på bloggen min, her kan du lese litt mer om den og hva jeg pleier å ha i den
Brunhilde Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Den var dyr. Jeg kjøpte boks i Danmark, den var kanskje litt mindre, men jeg betalte bare 20 danske kroner for den...
Nilma Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har samme typen som Frosk, og er kjempefornøyd! (Bestilte fra ebay og betalte under 200 for 2 stk, men husker i farten ikke portokostnadene). Vi har som regel frukt/grønt i minst to av rommene. I tillegg har vi noen ganger middagsrester, noen ganger lager jeg wraps av f.eks. røkelaks, av og til har vi salat med pasta/nudler/belgfrukter som basis, andre ganger har vi god müsli og litt yoghurt - mange muligheter! Her er det også noen idéer (hold pekeren over hvert bilde for mer info).
Chimamanda Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg har planer om aa kjoepe meg en saann Men med to etasjer. Endret 5. september 2008 av Chimamanda
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg har sett etter dette en stund, og fant noe lignende på Jernia, men der var det ikke bokser inni, mer skillevegger. Dessuten synes jeg den blir for stor. Jeg vil gjerne ha en liten boks med mange små bokser i... Kan jo alltids prøve meg fram med en vanlig matbokse og finne små som passer egentlig... Men at det skal være så vanskelig å finne slike i Norge synes jeg er litt rart. Matpakken ser i hvert fall mer innbydende ut, og det er lettere å få til varierte og sunne alternativer til brødskiven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå