pittie Skrevet 5. september 2008 #1 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg ønsker å få meg noen slike sorteringsbøtter. Men. Jeg sliter med å finne noen som er billige. Ønsker da gjerne 1 stor og 2 små som går sammen med lokk. Jeg bor ikke nært ikea. (er lei av å bruke vanlige runde bøtter etc) Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 13. september 2008 #2 Del Skrevet 13. september 2008 se på europris, jysk og spar kjøp. Ikea har og noe billig tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #3 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har kjøpt et sett med tre bøtter på Europris. Det var en grønn med lokk (som jeg bruker til matavfall), og en rød (brukes her til restavfall), og en grå (til papir). De er akkurat passe store til at jeg kan bruke 10-liters biopose i den grønne, og handlepose i den røde. Jeg tror settet kostet 99,- eller 79,-, det var i hvert fall ikke dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2008 Takk for svar! Får ta meg en svingom europris på mandag og sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå