Rexina Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Det er en sang i episode 20, sesong 3 ("The Day after tomorrow" heter episoden). Sangen er flerstemt og accapella? i hvert fall er det åpningssangen i denne episoden og den er så utrolig kul. Noen som vet hva den heter? Hadde vært evig takknemlig for hjelp. Det er den episoden der alle får vite om de har kommet inn på college..
Bomullstrusa Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Aner ikke hvilken sang du mener, men hvis du husker noe av teksten, kan du sette den i gåseøyne og søke på Google. Skriv gjerne også lyrics i tillegg. Det bruker jeg å gjøre, og vips -sangen finnes foran deg!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Her står det hvilke sanger og artister som er med.
Rexina Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 (endret) Tusen takk for svar og linken!:D PS! Jeg fant den;) Endret 5. september 2008 av Rexina
Rexina Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Good Day med Tally Hall;) Den er så kul synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå