Olse Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Jeg bruker veldig lite sminke til vanlig. Stort sett kun mascara og av og til litt dekkkrem. Giftet meg 10 mai og frisøren min sminket meg. Hun kjenner meg ganske godt og la derfor ganske nøytral make-up på meg for at det skulle være "meg". Jeg ble meget godt fornøyd med resultatet. Og i ettertid kunne jeg tenkt meg å være litt mer sminket i hverdagen. Men jeg føler ikke at jeg kan legge sminke noe pent. Finnes det noen ideer eller slags kurs på dette?
Gjest Missuganda Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 For mange år siden gikk jeg på et kurs fra Adeco, tror jeg det het. Vet ikke om de fins i dag. Hva med å søke på nettet :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Missuganda, du mente vel kanskje Art Deco?? Adecco er et vikarbyrå. Til saken; jeg tror Body Shop tilbyr sminking. Eller du kan stikke innom et parfymeri og forhøre deg nærmere. Enkelte hudpleiesalonger som tilbyr sminking kan kanskje også hjelpe deg videre M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå