Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kosmetikk.info./

Tror dere folk vil bli påvirket av denne filmen? Jeg synes selv den var genialt laget! En bra nettside var det også. Endelig en slik liste! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes filmen var litt ekkel... Men det bør den sikkert være, for dette er et ganske "ekkelt" tema!

Utprøving av kosmetikk på dyr mener jeg er unødvendig. Jeg er vanligvis ingen stor tilhenger av dyrevernorganisasjonene, for jeg synes de ofte går for langt, både i meninger og handlinger. Men testing av kosmetikk på dyr bør det da kunne gå an å kutte ut. Det ser jo ut til at mange har klart det, så hvorfor ikke de andre også?

Om folk blir påvirket... Tja, jeg vet ikke. Om de blir det, så varer det sikkert ikke så lenge i alle fall.

Og når det gjelder lista, så håper jeg den er korrekt!

Gjest Milah
Skrevet

Off.. synes filmen var ekkel jeg også.. Men den minnte meg på at jeg må passe på hvilke produkter jeg velger å bruke...

Lista var også veldig fin, tror jeg printer den ut for å ha en huskeliste..

Å teste kosmetikk på dyr synes jeh er en uting som industrien bør slutte med.. :evil:

Skrevet

Hmmm.....

Body Shop sine produkter er ikke testet ut på dyr,

men på frivillige mennesker som har kommet inn til dem for å bli testet.

Det er noe Body Shop er kjent for,

iallefall trodde jeg de var det?

Jaja, Heia, Body Shop og andre merker som ikke tester ut på dyr,

det er dyreplageri...

Skrevet

Gilette er fy-fy? :o Pokker!

Og så jeg som kjøte davidoff sin parfyme tidligere i vår... Den er også fy-fy :cry:

Hva skal jeg gjøre med barbering nå da? Hmm ja barberbladene kan vel ikke være testet på dyr på en fæl måte, kan de?

Skrevet

Kjekt med de listene! Skal printe og legge i lommeboka, så er den alltid med på shopping...

Syns det er viktig at man blir gjort oppmerksom på dette problemet med jevne mellomrom, ellers er det lett å glemme. Og om filmen er ekkel, så håper jeg den virker...

Skrevet

Hmm..... Gillett og Max Factor lå på fy-fy lista! :o

Det er ikke bra, siden jeg bruker disse to mye, men sukk.....hvor skal jeg finne yndlings-lebestiften min nå? Eeeeeelsker Lip Finity!!!!!

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal få barbert leggene jeg, når både Veet og Gillette står på lista... Tenkte på Nair, men jeg fant ut at de også tester på dyr i følge en annen liste jeg fant på nettet. Og det er fullt mulig å teste barberhøvler på dyr, og om de så ikke gjør det så støtter du fortsatt selskapet ved å kjøpe andre ting fra merket. Veldig vanskelig! Men kanskje verdt det?

Skrevet

Filmen kommer forresten på TvNorge 8. juni kl 18:47 og 23:13 (sånn ca.). Den kommer også på Tv2 i helgen... Bare så dere vet det :)

Skrevet

Milly: Barbermaskin :) Da kan du shave leggene! Må da være noen barber ting som ikke er testet på dyr :)

Skrevet

Håper reklamen får folk til å tenke seg om to ganger i hvertfall. Ble overrasket over alt jeg så på den lista, jeg har mye av det her hjemme :o

Skrevet
Milly: Barbermaskin :)

Ja...men synes det er litt ekkelt :roll: Vel, på tide å venne seg til det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...