Gjest Vil eg gå ned i vekt av dette? Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hei. Eg er 156 høy og vekta viser 77 kilo. Har ønske om å komme ned til 65 kilo. Har begynt med exerto.no , treningssenter på internett. Bra timer og målet er 30 min kvar dag. Neste uke begynner eg på en time kvar dag. Varierer mellom sykkling og aerobic og styrke. Samtidig spiser eg mye knekkebrød og prøver å spise mindre måltider. Går også på reductil.. Vil eg gå ned mye på 1 månd. dersom eg følger dette som beskrevet?? Skal utenlands og vil sjå og føle meg bra :-)
pittie Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Legg om livet, ikke slank deg Ja, du vil nok gå ned, men dette er ikke noe som kan fastsettes da det varierer slik mellom mennesker. ca 1/5-1kg uka er vel ideelt. Men ikke tren hver eneste dag, da kan du bli veldig lei. Ha gjerne 2 dager fri. Kanskje mer og i begynnelsen. Om det er første måneden og du jobber hardt så er vel kanskje 4-7kg ikke å se bort fra, så lenge du tenker på maten og ikke bare trening. (husk at de første kiloene er som oftest vann/avfall) Flott at du spiser mindre måltider, husk å spise masse frukt og grønt og. Ikke tenk så mye på vekten, se deg i speilet, du vil se sunnere ut og det vil du trives med. Vekten følger gjerne deretter.
Essie_ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 (endret) Du vil nok gå ned i vekt. Man gjør som regel det når man spiser små måltider og beveger seg.. Men det er uansett begrenset hva man får til på en måned. Som pittie skriver er jeg enig i at du kan gå ned 4-7 kg, men 4 kg er mer sannsynlig enn 7. Og kroppen klarer ikke å kvitte seg med mer enn 0,5-1kg i uken, så går man ned mer enn dette er det ofte vann, avfall eller muskler. Endret 8. september 2008 av Anemsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå