Gjest Rompetroll Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Overskriften sier vel det meste
Mrs B Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg handlet ikke mine sko på nettet, får da får man ikke prøvd dem. Jeg ville VITE helt klart at de skulle være gode å gå i, så kjøpte fra brudesalong. Var lenge i butikken før jeg valgte et par, samtidig som jeg brukte de på jobb en stund i forveien for å "gå de inn". Lykke til!
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Er du helt uten fantasi? Da jeg leste din overskrift så tenkte jeg: brudesko.no skrev det og jammen meg var det en side som het det - med brudesko! BRUDESKO DOTT ENN O
Gjest Rompetroll Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Uten fantasi er jeg hvertfall ikke, men tenkte kanskje noen hadde handlet noe sted, siden jeg også spør om hvor finne sko som også er GODE. Bruk spydighetene dine et annet sted neste gang, er du snill - er ikke veldig interressert
Gjest LindaKristin Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Uten fantasi er jeg hvertfall ikke, men tenkte kanskje noen hadde handlet noe sted, siden jeg også spør om hvor finne sko som også er GODE. Bruk spydighetene dine et annet sted neste gang, er du snill - er ikke veldig interressert SÅ mange latterlige folk her inne som ikke har bedre ting å finne på enn å være dust mot andre..deres tap,det er de som sliter Jeg kjøpte sko på modelbride.com...Benjamin Adams hadde et par som heter Scarlett som var fantastiske å gå i!Eneste var at jeg bestilte i 6,5(som er min skostr) men det viste seg å være i britisk str!Ergo de er norsk 37... Men prøver å få solgt de nå,skal ha den typen uansett!Bare kjøper meg nye
thumbalina Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 jeg kjøpte mine på Lilly.dk veldig gode sko... tror de fleste sko som selges av brudekjole forhandlere er gode.... de er beregnet til å bruke en hel dag.. men jeg ville nok vært å prøvd i salong slik at du vet hvilken type som passer din fot.... også evnt bestilt på nettet dersom det er billigere...
Dions Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Kjøpte mine fra kina.. Eksakt samme sko som jeg har prøvd i brudesalonger - bare at jeg betalte under 200kr inkl frakt. Her skulle jeg fått betale 1300 for samme sko Og de var KJEMPE fine. Fulgte med gelpads for å sette i skoen om man vil.
Chimamanda Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 SÅ mange latterlige folk her inne som ikke har bedre ting å finne på enn å være dust mot andre..deres tap,det er de som sliter Jeg kjøpte sko på modelbride.com...Benjamin Adams hadde et par som heter Scarlett som var fantastiske å gå i!Eneste var at jeg bestilte i 6,5(som er min skostr) men det viste seg å være i britisk str!Ergo de er norsk 37... Men prøver å få solgt de nå,skal ha den typen uansett!Bare kjøper meg nye Hmm.. Norsk str 37 er da amerikansk str 6.5? Husk paa at de skiller mellom dame- og herrestr i USA.
Gjest Fernanda Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes sånne satengsko ikke nødvendigvis er så fint - så jeg går for sølvsko! Det er en masse superfine sølv- og gullsko i butikkene. Hvis du har sølv eller gull tilbehør så er det helt fint. Dessuten kan du kjøpe noen flotte dyre, som du også kan bruke senere!! Og... endelig fant jeg noen nydelige sølvsko med lukket tå-- skal gifte meg i november og da er det litt snålt med strømpebukse og sandaler
Mo9qa Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg kjøpte sko på modelbride.com...Benjamin Adams hadde et par som heter Scarlett som var fantastiske å gå i!Eneste var at jeg bestilte i 6,5(som er min skostr) men det viste seg å være i britisk str!Ergo de er norsk 37... Men prøver å få solgt de nå,skal ha den typen uansett!Bare kjøper meg nye Hvilken størrelse bruker du vanligvis da? (I norske str mener jeg...) Jeg er en 38, dvs UK 7 eller US 5... Men er spent på om de er tro mot størrelsen! Ønsker meg sånne jeg også - de er så kule! Hva var prisen på dem da?
Gjest Chimamanda ikke innlogget Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Hvilken størrelse bruker du vanligvis da? (I norske str mener jeg...) Jeg er en 38, dvs UK 7 eller US 5... Men er spent på om de er tro mot størrelsen! Ønsker meg sånne jeg også - de er så kule! Hva var prisen på dem da? I USA skiller man mellom dame-og herrestr! Du bruker kanskje en str 5 i herrestr, men i damestr er en europeisk str 38 vanligvis en US size 7.5! Vær obs på dette! Samme med UK tror jeg, man skiller mellom dame- og herrestr. Min erfaring sier at denne charten er ganske korrekt: http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html Størrelsene varierer også etter merke, men denne er korrekt 9 av 10 ganger for meg.
Eføy Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Kjøpte mine fra kina.. Eksakt samme sko som jeg har prøvd i brudesalonger - bare at jeg betalte under 200kr inkl frakt. Her skulle jeg fått betale 1300 for samme sko Og de var KJEMPE fine. Fulgte med gelpads for å sette i skoen om man vil. Hvilken nettside var dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå